Låser i hoveddøren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2015

Isabella_mor

Her er der altid låst om natten. Og hvis jeg føler mig utryg når jeg er alene hjemme. Heldigvis har vi hunden som gø'r hvis der er nogen/kommer nogen. 

Der er jeg nok paranoid. Men jeg tør ikke IKKE at have min dør låst. Jeg er bange for indbrug og hjemmerøveri osv! Men jeg får helt ondt i maven bare ved tanken om at få ubudende gæster når vi ligger og sover eller når jeg er alene med/uden børnene. Især om aftenen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

CarinaSB

Sandratoft skriver:

Til natten? Om dagen også? 

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Vi låser altid døren om natten �� Jeg er ikke tryg ellers �� Om dagen gør vi ikke, da ungerne render ud og ind så der er det mest praktisk at den er ulåst. Men omkring kl 19.30 bliver den låst ��

Anmeld Citér

13. oktober 2015

ErDetSnartNU

Vi har den altid (!) låst om natten - og har desuden også alarmen slået til. Om dagen er døren som oftest låst efter vi blev opmærksomme på at der alene på vores vej (med omkring 24 huse) har været 4 indbrud + et indbrudsforsøg i løbet af de sidste 3-4 måneder. Tidligere var hoveddøren sjældent låst om dagen men nu bryder vi (specielt jeg) os ikke om at folk kan gå ind uden vi opdager det - vi har et stort og langt hus og i princippet kan der være ubudne gæster i den ene ende af huset uden vi opdager det i den anden ende. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Steffecph

Vi låser ALTID! Om natten fordi jeg ikke er tryg uden og så sover min datter nedenunder - vi sover ovenpå. Er så bange for at der er nogle der skulle tage hende.. 

Om dagen er der også altid låst. Især efter at der er flyttet nogle sociale tilfælde ind i nabolejlighederne, som bare kan finde på at gå ind og ikke kan kende forskel på dit og mit. Jeg er ikke interesseret i at have folk der er påvirket af alt muligt stående i min stue, uden tilladelse. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Hectar

Jeg låser som regel først døren, når det bliver mørkt udenfor og jeg derfor trækker gardinerne for. Om dagen er der stort set aldrig låst, heller ikke hvis jeg lige smutter i Spar (bor i samme bygning) eller i kælderen.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

migxher

Jep altid låst.men vi har også en indekat der er begyndt at åbne døren. 

Dog er døren til opgangen altid låst.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Valle81

Låser altid kun til natten. Hoveddøren låses først efter aftensmaden, når vi "lukker" 1. Salen ned og går ovenpå��

Anmeld Citér

14. oktober 2015

FruStolpe

Sandratoft skriver:

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Vores døre er kun låst om natten og når vi ikke er hjemme 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er døren ALTID låst.

Hader når folk bare ka vade ind, plus vi har 2 inde katte.

Har så også prøvet at ha hjemme røveri midt om natte for 15 år siden, mens jeg boede i London. Vågnede ved at jeg hørte nogen gå på trappen og åbnede vores havedør. Trode det var en af dem jeg delte hus med, så da døren ik blev lukket igen, gik jeg ned og lukkede den. Næste dag opdagede vi at en masse ting var blevet stjålet. Mega ubehageligt!!! Vh stine

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Mor1986

Sandratoft skriver:

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeps. Der har desværre været indbrud i vores lille by det sidste stykke tid så det er bare nødvendigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.