Hvad skal i lave i Weekenden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

kiroo

her står den også på Disney sjov, far har fået lov at tage afsted hjem til en ven. lørdag ingen planer og søndag skal vi ud og se far spille kamp og til boller og lagkage hos naboen. det er måske og sidste weekend vi kun er 3, hele næste uge står nemlig på læge samtaler om i gang sættelse. hvilket vi håber på.

kitt uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Mor.sander

Vi skal have en ikke lave noget som helst weekend.. Felicia skal dog til pyjamas fest i aften.. Simon er lige kommet hjem fra skolerejse og skal derfor have ro og ja jeg skal opsige min lejekontrakt.. For vi skal flytte, i starten af nov. til et dejligt hus på landet

Anmeld

18. september 2009

louise skov

Vi skal ha barnedåb på søndag,så imorgen skal der gøres lidt rent,lavet det mad jeg kan.. Så det er bare dejligt at det bliver godt vejr på søndag

Anmeld

18. september 2009

Stineve

Både i aften fredag, samt i morgen står den på hygge weekend, sammen med min kæreste... så vi skal se en masse film og være oppe hele natten.... vi skal også ud og have en masse slik og søde sager ... som min fantastiske kæreste vil give..  Søndag skal vi til 50års fødselsdag hos min svigermors kæreste...

Anmeld

18. september 2009

dorthemus

Faktisk er jeg lidt spændt på denne weekend....i morgen skulle jeg have haft min menstruation, så jeg vil egentlig bare have den overstået...så jeg kan tro HELT på, at jeg virkelig ER gravid ...ja lidt skørt, ved det godt!

Men jeg skal også se to veninder, hvoraf den ene ikke ved at jeg er gravid...er meget spændt på hvad hun siger  Så hygge på café...dejligt!

Anmeld

18. september 2009

Diana...

Vi skal holde vores fødselsdag i morgen så der kommer alt vores familie fra sjælland.

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

I aften er jeg alene hjemme, så jeg skal bare slappe af, Viktor sover. Imorgen kommer min mor og lillebror på besøg, vi skal se om der er noget vi kan få pakket ned og gjort rent, og søndag skal jeg bare slappe af og evt pakke lidt mere ned

Anmeld

18. september 2009

LotteN

jamen jeg har endelig fået kæresten hjem fra endnu en uges kursus, så det skal bare nydes...!
idag har den stået på hygge og græsslåning..
imorgen skal vi have handlet ind til hele ugen og lidt i haven i det gode vejr.. og ellers en masse dejlig familiehygge..! søndag skal jeg i mødregruppe om formiddagen og så regner jeg med vi skal til åbent landbrug når lærke har sovet til middag!!!
Ellers står den bare på NYD SOLSKINNET

Anmeld

18. september 2009

FrkT

Dutte84 skriver:

Det skal jeg da se.. Hvad kl. kommer det?

Det kommer her 21.35 efter Vild med dans

Anmeld

18. september 2009

4kløver

Her stod den på høfest på ungernes skole.. og så tror jeg at vi tager til langeskov marke i morgen.(krammermarke)   .
og søndag må jeg heller få gjort rent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.