Hvad skal i lave i Weekenden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Mira0911

Idag står på den på tøjvask i lange baner... Slappe af.. Farve hår osv...

Imorgen Lørdag skal vi til min P-fars 60 års fødselsdag... Glæder mig enormt meget til at komme afsted, har ikke set ham i evigheder...

Søndag står den på afslapning.. Kæresten skal ud og træne med hunden... :O)

Hvordan forløber jeres weekend?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

FrkT

Her står den også på tøjvask i dag, og også i laaaange baner. Egentlig burde jeg også få vasket vinduerne og støvsuget, men orker bare ikke rigtigt  Det må vist blive i morgen aften i stedet. Og så skal vi også have ryddet op i vores lille fryser og have tingene over i en større og nyere fryser (mine forældres gamle). Vores egen gamle skal et vennepar have. Menuen står i aften på pitabrød, og senere står den på Vild med dans og Lærkevej - som jeg glæder mig enormt til!

I morgen skal vi tidligt op, have hentet rundstykker og så hjem til nogle venner for at fejre 2 års fødselsdag for hans mindste søn.

Søndag skal jeg tidligt op og i morgenvagt... og når jeg har fri kommer jeg hjem til huset fuld af gæster (eller i hvert fald 4 stks - det førnævnte vennepar og så hans to sønner på 2 og 4), og vi skal have bygget et lille hus til et par gæs de har, som skal på koloni i vores lille dam i en månedstid.

Og det var så dén weekend! Både fornøjelser og sure pligter her....

Anmeld

18. september 2009

TbCp

I aften skal jeg i madklub. Vi er 4 veninder der mødes engang om måneden. Så er der en der har forret med, hende der holder det står for hovedret og de to sidste har dessert og guf til kaffen med. Det er altid så hyggeligt.

Imorgen kl. 10 skal LIva og jeg til forældre/barn musik.

Resten af weekenden har vi ingenting planlagt, kunne forestille mig der kom nogle venner over og drak et par øller imorgen aften

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Her står den også på tøjvask i dag, og også i laaaange baner. Egentlig burde jeg også få vasket vinduerne og støvsuget, men orker bare ikke rigtigt  Det må vist blive i morgen aften i stedet. Og så skal vi også have ryddet op i vores lille fryser og have tingene over i en større og nyere fryser (mine forældres gamle). Vores egen gamle skal et vennepar have. Menuen står i aften på pitabrød, og senere står den på Vild med dans og Lærkevej - som jeg glæder mig enormt til!

I morgen skal vi tidligt op, have hentet rundstykker og så hjem til nogle venner for at fejre 2 års fødselsdag for hans mindste søn.

Søndag skal jeg tidligt op og i morgenvagt... og når jeg har fri kommer jeg hjem til huset fuld af gæster (eller i hvert fald 4 stks - det førnævnte vennepar og så hans to sønner på 2 og 4), og vi skal have bygget et lille hus til et par gæs de har, som skal på koloni i vores lille dam i en månedstid.

Og det var så dén weekend! Både fornøjelser og sure pligter her....

Starter Lærkevej idag?

Anmeld

18. september 2009

¤Lou¤

Ungerne er hos farmor og farfar...
Manden skal arbejde stort set hele weekenden, så ham ser jeg heller ikke meget til...

Men jeg selv skal ordne Olivias værelse færdigt (det jeg selv kan) og skal i byen imorgen

Iaften skal jeg hjem til min mor og søster og spise

Anmeld

18. september 2009

FrkT

Dutte84 skriver:

Starter Lærkevej idag?

Tror først det RIGTIGT starter i næste uge... der er bare sådan noget kort "det første kig" i aften, tager vist ikke ret længe, men vil gerne have det hele med

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Tror først det RIGTIGT starter i næste uge... der er bare sådan noget kort "det første kig" i aften, tager vist ikke ret længe, men vil gerne have det hele med

Det skal jeg da se.. Hvad kl. kommer det?

Anmeld

18. september 2009

Honningblomst

Jeg er inviteret ud på date, så må vi se om jeg gider...ellers skal jeg bare hygge med Jepsen og nyde at vi har alenetid uden de små...
Knus  Eva..

Anmeld

18. september 2009

Mie A

I dag er der dømt disneysjov dag = masser af slik
I morgen går turen til Tivoli med vores store pige - de to små er afsat hos farmor og farfar...
Søndag står på afslapning og alle de pligter man burde klare

God weekend til jer alle

Anmeld

18. september 2009

oo

vi skal vist bare stene rundt lørdag...måske tage en tur til Helnæs strand imorgen aften, der er virkelig smukt. søndag skal jeg til Tori Amos koncert i Operaen, så der har jeg en lang tur foran mig til KBH (jeg prøver dog at overtale Søren til at køre med i bilen, så kan han se sine venner mens jeg hører dejlig musik)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.