Nogle fra Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Anne85

Velkommen til Vonsild  Jeg er nabo til sbs78... har boet her i 2 1/2 år... udemærket by. Hvor I Vonsild skal I bo??
Vi har Lægehus Nord... de er rigtig dygtige og der har du mange læger du kan vælge imellem.
Jeg har desuden arbejdet på børneafdelingen så her kender jeg også de fleste læger og sygeplejersker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Henri84

Anne85 skriver:

Velkommen til Vonsild  Jeg er nabo til sbs78... har boet her i 2 1/2 år... udemærket by. Hvor I Vonsild skal I bo??
Vi har Lægehus Nord... de er rigtig dygtige og der har du mange læger du kan vælge imellem.
Jeg har desuden arbejdet på børneafdelingen så her kender jeg også de fleste læger og sygeplejersker

Vi skal bo i Mølleparken mener jeg det hedder Sådan så vi kan få betalt lidt studiegæld af, og sparet op til hus en gang
Hvor i Vonsild bor i??
Kender INGEN

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Vi bor på Hjarupvej 5min gå gang fra hvor i skal bo. Mølleparken er et rigtig godt sted. Vi har mange kunder i salonen, som bor der, og alle snakker kun godt om mølleparken, meget børnevenlig.

Anmeld

18. september 2009

Henri84

sbs78 skriver:

Vi bor på Hjarupvej 5min gå gang fra hvor i skal bo. Mølleparken er et rigtig godt sted. Vi har mange kunder i salonen, som bor der, og alle snakker kun godt om mølleparken, meget børnevenlig.

OK, det lyder da godt ;o) Vi kender intet til byen, men flytter derop da min kæreste har fået arbejde på skolen i Ødis, det er dog liiiiidt for angt ude til os
Så vi valgte Vonsild som jo har fine busforbindelser til Kolding og Haderslev

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Tror ikke i kommer til at fortryde det  Jeg går til gum med min den mindste på 2år, hver mandag og på den måde møder man også mange nye mennesker. Hvor gammel er din dreng??

Anmeld

18. september 2009

Henri84

sbs78 skriver:

Tror ikke i kommer til at fortryde det  Jeg går til gum med min den mindste på 2år, hver mandag og på den måde møder man også mange nye mennesker. Hvor gammel er din dreng??

Det lyder da i hvert fald godt!!
Han er lige blevet 1 år her sidst i august

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Jeg kan også fortælle at vi har den bedste sundhedsplejerste her. Hun er bare super dygtig. Jeg kan kun anbefale forælder og barn gym. det er super hyggeligt, jeg har i hvert fald lært mange nye mennesker at kende på den måde 

Anmeld

18. september 2009

Henri84

sbs78 skriver:

Jeg kan også fortælle at vi har den bedste sundhedsplejerste her. Hun er bare super dygtig. Jeg kan kun anbefale forælder og barn gym. det er super hyggeligt, jeg har i hvert fald lært mange nye mennesker at kende på den måde 

Det lyder rigtig godt

Anmeld

19. september 2009

Mimic

sbs78 skriver:

hvor går i til gym henne??? bor nemlig selv i kolding.. til trådstarter: vi har lægehus centrum også mange læger og er allesammen dygtige

linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.