Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne85 skriver:Velkommen til Vonsild Jeg er nabo til sbs78... har boet her i 2 1/2 år... udemærket by. Hvor I Vonsild skal I bo??Vi har Lægehus Nord... de er rigtig dygtige og der har du mange læger du kan vælge imellem.Jeg har desuden arbejdet på børneafdelingen så her kender jeg også de fleste læger og sygeplejersker
sbs78 skriver:Vi bor på Hjarupvej 5min gå gang fra hvor i skal bo. Mølleparken er et rigtig godt sted. Vi har mange kunder i salonen, som bor der, og alle snakker kun godt om mølleparken, meget børnevenlig.
sbs78 skriver:Tror ikke i kommer til at fortryde det Jeg går til gum med min den mindste på 2år, hver mandag og på den måde møder man også mange nye mennesker. Hvor gammel er din dreng??
Jeg kan også fortælle at vi har den bedste sundhedsplejerste her. Hun er bare super dygtig. Jeg kan kun anbefale forælder og barn gym. det er super hyggeligt, jeg har i hvert fald lært mange nye mennesker at kende på den måde
sbs78 skriver: Jeg kan også fortælle at vi har den bedste sundhedsplejerste her. Hun er bare super dygtig. Jeg kan kun anbefale forælder og barn gym. det er super hyggeligt, jeg har i hvert fald lært mange nye mennesker at kende på den måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128