Nogle fra Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Henri84

Vi står og skal flytte til vonsild ved Kolding pr 1/10...
Jeg ville lige høre om her er nogle fra området som evt. kan anbefale en læge som er god til børn?
Elias er ofte syg og har været en del indlagt, det er derfor vigtigt for os at vi finder en læge som vi vil føle os trygge ved, tager os seriøst, og som ikke er bange for at henvise ham til børneafd. hvis det er relevant...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

A.

Henri84 skriver:

Jeg ville lige høre om her er nogle fra området som evt. kan anbefale en læge som er god til børn?
Elias er ofte syg og har været en del indlagt, det er derfor vigtigt for os at vi finder en læge som vi vil føle os trygge ved, tager os seriøst, og som ikke er bange for at henvise ham til børneafd. hvis det er relevant...

jep bor selv i kolding og helt klar kan jeg anbefale Peter Jepsen han er bare SÅÅÅÅÅÅ god til børn...det er den bedste læge vi nogenside haft..hvor flytter i hen hvis man må spørge?

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Hejsa og velkommen til Vonsild

I skal kun glæde jer til at flytte her ud, her er bare rigtig skønt. Vi har selv nu boet her i 6 år og er bare glad for det Vi har jo desværre ikke nogen læger her ude i Vonsild mere, der har været, med de er flyttet. Hvilket mange er rigtig kede af. Men kan anbefale vores egen læge Jesper Gerdes.  Men ellers har vi en kanon Super brugs. gode børnehaver og en rigtig god skole  Og Koldings absolutte bedste Frisør

Anmeld

18. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Henri84 skriver:

Vi bor i Fredericia... Så vi har ikke langt...

Kender selv børneafd fra vores 3 gange derinde og de her bare herlige rare mm..

Anmeld

18. september 2009

Kristina V

sbs78 skriver:

Hejsa og velkommen til Vonsild

I skal kun glæde jer til at flytte her ud, her er bare rigtig skønt. Vi har selv nu boet her i 6 år og er bare glad for det Vi har jo desværre ikke nogen læger her ude i Vonsild mere, der har været, med de er flyttet. Hvilket mange er rigtig kede af. Men ellers har vi en kanon Super brugs. gode børnehaver og en rigtig god skole  Og Koldings absolutte bedste Frisør

hmmmmmmm bedste frisør??? Hende som har salonen hihi... gas søde..
'

Men ja velkommen til Kolding. Vi bor selv små 5 min fra Vonsild. Vi har læge i Christiansfeld (Lægerne Hertel) og ham er vi bare rigtig rigtig glade for. VI har også været meget indlagt med vores datter, og har brugt min egen læge rigtig meget... Han ligger nok 7-10 min kørsel fra Vonsild af..

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Kristina V skriver:

hmmmmmmm bedste frisør??? Hende som har salonen hihi... gas søde..
'

Dem alle tre

Anmeld

18. september 2009

Kristina V

sbs78 skriver:

Dem alle tre

Glæder mig til at pøve det :O) synes i skal holde søndags åben, eller eftermiddags åben en lørdag

Anmeld

18. september 2009

sbs78

Kristina V skriver:

Glæder mig til at pøve det :O) synes i skal holde søndags åben, eller eftermiddags åben en lørdag

Tror nu ikke at bossen vil betale os for overtimer

Anmeld

18. september 2009

Henri84

Frederic's moar skriver:

Vi bor i Fredericia... Så vi har ikke langt...

Kender selv børneafd fra vores 3 gange derinde og de her bare herlige rare mm..

Ja nogle af dem, der er nu en enkelt eller 2 læger og sygeplejersker jeg ikke er såå vild med, f.eks. blev Elias udskrevet i går uden overhovedet at blive undersøgt... Men altså langt de fleste har vi også kun gode erfaringer med

Anmeld

18. september 2009

Henri84

Og tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.