jeg håber det er den rette kategori, men jeg er bange for at min kæreste er ved at få en mild depression... 
Han har snart været færdigudlært i et år og det eneste arbejde han har fået i det år, var et 3½ mdr. sommerstilling, som stoppede her den 1/10.
Han har søgt arbejde i hele landet da vi er villige til at flytte efter arbejdet, men han har intet hørt. Han søger gerne tre til fire jobs om ugen, men det er kun ca. halvdelen der sender en "tak for ansøgningen"-mail og ingen af dem har indkaldt ham til en samtale endnu.
Rent praktisk er han der for mig og børnene, men jeg kan godt mærke at han ikke er der rent mentalt på samme måde som før - og i dag lagde han sig rent faktisk i sengen og så Netflix på mobilen lige efter at han havde puttet den mindste, og da jeg listede ind til ham efter at have puttet den store for at høre om han ikke ville komme ind og sidde hos mig, så afviste han mig.
han er normalt meget tålmodig, men nu bliver han irriteret over ting som han før ville have sagt "nå, ja. Det skal jeg vel" til.
undskyld hvis det blev rodet og langt, men tak for at du har læst hertil.
Anmeld
Citér