Jeg er ved at blive sindsyg!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Vingummien

Perl skriver:

Hehe.. Ja Nadia bliver 3 på tirsdag.. lige pludseligt går det hurtigt  

Ja det gør vi, vi er hellere ikke helt enige om hvornår vi skal have den næste. Garantere at hvis jeg spurgte Frank om vi skulle lave den næste i morgen så var han sgu klar hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Lillefe

suanne85 skriver:

Ja det gør vi, vi er hellere ikke helt enige om hvornår vi skal have den næste. Garantere at hvis jeg spurgte Frank om vi skulle lave den næste i morgen så var han sgu klar hehe

hehe men man vil også godt give hvert enkelt barn noget tid ikke  

Anmeld

20. september 2009

Vingummien

Perl skriver:

hehe men man vil også godt give hvert enkelt barn noget tid ikke  

Ja, og når man kan mærke ungen rigtig nyder sin opmærksomhed osv så kan man ikke helt nænne det hehe

Anmeld

20. september 2009

4xGreve

nutche skriver:

det er godt nok også tidligt....han vejede vist 1600 gram.  men jeg kendte ham jo slet ikke dengang, så har ingen fornemmelse af om det var "normalt"
jeg synes jo bare at "mine babyer" har været små ved fødslen...og de har alle 4 været helt normale og født til tiden.

hun var også lille og de par gange vi dengang viste os offenligt stoppede alle faktisk op og kiggede efter os og sagde noget a la nøj hvor er den dog lille...

Men vi er jo bare stolte og for os er det her jo normen...

Anmeld

21. september 2009

Betina88

Jeg er nok en lille smule skruk ..  Jeg vil osse gerne ha' en til , men det bli'r osse de dér 4-5 år .. Jeg vil ikk' ha' to ble-børn ..

Anmeld

22. september 2009

Lillefe

Betina88 skriver:

Jeg er nok en lille smule skruk ..  Jeg vil osse gerne ha' en til , men det bli'r osse de dér 4-5 år .. Jeg vil ikk' ha' to ble-børn ..

hehe nej det kender jeg  

Anmeld

23. september 2009

Miamaja

Uha ja. jeg har altid vaeret helt skruk med babyer. altid! Det med at baere dem og fode dem siger mig intet- det kan jeg godt undvaere!! Men det faerdige produkt! Det er bare meningen med livet

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Jeg er MEGET skruk, og jeg er enda gravid..... Jeg er 11+3 uger henne og har indtil nu kun været plaget af gravivitets syge, rigtig meget faktisk og det er jo ik lige lykken. Glæder mig til at kunne se det lidt mere end man kan nu og til at kunne mærke den lille spunk i maven....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.