Jeg er ved at blive sindsyg!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Lillefe

Jeg må ud med det! så nu får i det.. hehe jeg er SÅ skruk det er helt vildt.. er der nogen der vil dele med mig??? Vil så godt have en lille baby snart.. dogh går der jo nok lidt endnu...*G* glæder mig bare se min lille skønne nadia da hun var lille bebs... åååh suk.... Knus til jer! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

finkedinke

ÅÅH jeg er altid skruk.Nogle gange er det bare mere end andre.
AT være gravid og mærke et barn sparke inden i sig er da det mest fantastiske i hele verden.

Anmeld

19. september 2009

Lillefe

hehe ja det er ved at være længe siden.. men kan stadig huske det det er utrligt man sådan kan have liv i maven er slet ikke misundelige på mændende.. dog skal man altid krydse fingre for ingen kvalme! det er så kedeligt..  

Anmeld

19. september 2009

Lone Jakobsen

Perl skriver:

Jeg må ud med det! så nu får i det.. hehe jeg er SÅ skruk det er helt vildt.. er der nogen der vil dele med mig??? Vil så godt have en lille baby snart.. dogh går der jo nok lidt endnu...*G* glæder mig bare se min lille skønne nadia da hun var lille bebs... åååh suk.... Knus til jer! 

he he...synes din tråd er så sød at jeg ikke kan lade være med at kommentere den.
jeg står nemlig der hvor jeg skal indse at jeg ikke bliver gravid mere jeg har "lige" født mit barn nr. 4, og for mig er det altså definitivt den sidste (okay det sagde jeg også ved nr. 2 og 3... men denne gang er det rigtigt)
så ja... kender så absolut alt til det.

Anmeld

19. september 2009

Lillefe

nutche skriver:

he he...synes din tråd er så sød at jeg ikke kan lade være med at kommentere den.
jeg står nemlig der hvor jeg skal indse at jeg ikke bliver gravid mere jeg har "lige" født mit barn nr. 4, og for mig er det altså definitivt den sidste (okay det sagde jeg også ved nr. 2 og 3... men denne gang er det rigtigt)
så ja... kender så absolut alt til det.

ååå ja hvor rart jeg ikke er den eneste! børn er are så skønne og sikke en skøn lille en du har der!!! tusind tak fordi du ville dele med mig... 

Anmeld

19. september 2009

4xGreve

finkedinke skriver:

ÅÅH jeg er altid skruk.Nogle gange er det bare mere end andre.
AT være gravid og mærke et barn sparke inden i sig er da det mest fantastiske i hele verden.

Her kan jeg kun tale med...

Anmeld

19. september 2009

4xGreve

Min mand og jeg har aftalt at vente i nogen år (omkring de 4-5 år endnu) med at få barn nummer to og jo mere jeg kigger på vores lille pige jo mere skruk bliver jeg...

På billedet er Daniella 5 Måneder gammel med en vægt på 3,3kg og en længde på 51cm.

Anmeld

19. september 2009

Lillefe

WiitrioeN skriver:

Min mand og jeg har aftalt at vente i nogen år (omkring de 4-5 år endnu) med at få barn nummer to og jo mere jeg kigger på vores lille pige jo mere skruk bliver jeg...

På billedet er Daniella 5 Måneder gammel med en vægt på 3,3kg og en længde på 51cm.

Ej hvor er hun bare skøn!  

Anmeld

20. september 2009

Fam. Madsen

Jeg Kan også kun tale med her er bare så skruk og ville bare så GERNE være gravid lige nu....

men har en aftale med manden om vi venter så jeg må jo bare vente.... og vente... også håbe på tiden går hurtig

Her er min søn da han var en mdr. gammel og tænkt sig nu er han 15 mdr. som tiden går.. Hurtig

Anmeld

20. september 2009

Lillefe

Fam. Madsen skriver:

Jeg Kan også kun tale med her er bare så skruk og ville bare så GERNE være gravid lige nu....

men har en aftale med manden om vi venter så jeg må jo bare vente.... og vente... også håbe på tiden går hurtig

Her er min søn da han var en mdr. gammel og tænkt sig nu er han 15 mdr. som tiden går.. Hurtig

hihi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.