Penis ring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil anbefale denne  http://www.sexshop.dk/passion-pointer-opladelig-magic-wand 

Havde godt overvejet en dildo/vibrator ting, men kan slet ikke se for mig hvordan vi skal ligge der og  bruge den uden det bliver akavet. 

Vi er begge sådan lidt "generte" eller hvad man siger, når det kommer til sex

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

ErDetSnartNU

Jeg kan anbefale en we-vibe - det er også sexlegetøj man bruger sammen og vi er rigtig glade for vores =) Samtidig ser den ikke voldsomt stor eller farlig ud så den er fin til begyndere   http://www.sinful.dk/we-vibe  (tilfældig side -jeg ved ikke om den er billigere andre steder) 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg kan anbefale en we-vibe - det er også sexlegetøj man bruger sammen og vi er rigtig glade for vores =) Samtidig ser den ikke voldsomt stor eller farlig ud så den er fin til begyndere   http://www.sinful.dk/we-vibe  (tilfældig side -jeg ved ikke om den er billigere andre steder) 

Haha jeg kan godt se at vi skal øve os lidt med det legetøj, bliver næsten helt flov bare ved tanken om at han skal ligge og glo der nede

nu bliver det meget detaljeret, men er der seriøst plads til både den og ham? Altså jeg bliver da fyldt rigeligt ud af ham alene

Og glider den ikk rundt, eller kan den godt blive siddende?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Haha jeg kan godt se at vi skal øve os lidt med det legetøj, bliver næsten helt flov bare ved tanken om at han skal ligge og glo der nede

nu bliver det meget detaljeret, men er der seriøst plads til både den og ham? Altså jeg bliver da fyldt rigeligt ud af ham alene

Og glider den ikk rundt, eller kan den godt blive siddende?

Altså - der er jo plads til at der kan komme en baby ud  Herhjemme er der i hvert fald plads og vi er ret gennemsnitlige af størrelse begge 2 vil jeg mene Den glider ikke rundt for os - du kniber automatisk lidt ekstra rundt om den og det er også begrænset hvor den kan "glide hen" - den ene del er jo inde i dig mens den anden er mellem dine skamlæber og når I så er "i gang" så holder hans skamben (hedder det også det ved mænd?) den jo også lidt på plads når han støder. 

Den får i hvert fald mine varmeste anbefalinger og vi har alligevel haft/prøvet en del. Ellers er vi også glade for sådan noget a la den her:  http://www.sinful.dk/screaming-o-bongo-vibrator-ring som fås i mange versioner Der er penisring-delen meget elastisk så der er helt sikkert plads til din mand(s penis) =)

Anmeld Citér

9. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Ej det er sinpelthen for pinligt det her.

men min kæreste og jeg har ALDRIG brugt nogen former for legetøj, men nu efter tolv år to børn tænkte jeg at det skulle være. 

Så jeg har købt en penisring som skulle kunne passe til alle størrelser.

men den virker da sindssygt lille? Skal de bare sidde mega stramt eller hvad? Og skal man putte den på imens han er slap? Jeg fatter det ikke. Og den der vibrator er da helt vildt.. Haha jeg er nærmest blevet lidt bange for den  

nogle gode råd? Eller andet legetøj man kan prøve når man er elt grøn? Vi har snakket lidt bind for øjnene og sådan, vi har ikke (hvad vi ved) nogle særlige lyster til anal eller spanking eller lign

Jeg forstår slet ikke at folk råder dig til at sætte den på når pikken er stiv. Så får man jo slet ikke det ordentlige udbytte, og må da have en alt for stor ring? Hvis den skal passe i størrelsen, kan man jo ikke få den på når pikken er stiv (medmindre det er en meget elastisk ring).

Nej - den skal på når pikken er slap. Og have den rigtige størrelse, så den strammer uden at gøre ondt når pikken bliver stiv.

M.h.t. om man foretrækker med eller uden vibrator, så er det jo to helt forskellige oplevelser. Med vibrator vil jeg klart anbefale at manden ikke bare banker ud og ind, så bliver det rimelig kedeligt. Han skal have en føling for tempoet og dig og din klitoris og hvornår det føles godt for dig. Uden vibrator kan man, efter min mening, bruge den lidt mere "frit". 

God fornøjelse. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Altså - der er jo plads til at der kan komme en baby ud  Herhjemme er der i hvert fald plads og vi er ret gennemsnitlige af størrelse begge 2 vil jeg mene Den glider ikke rundt for os - du kniber automatisk lidt ekstra rundt om den og det er også begrænset hvor den kan "glide hen" - den ene del er jo inde i dig mens den anden er mellem dine skamlæber og når I så er "i gang" så holder hans skamben (hedder det også det ved mænd?) den jo også lidt på plads når han støder. 

Den får i hvert fald mine varmeste anbefalinger og vi har alligevel haft/prøvet en del. Ellers er vi også glade for sådan noget a la den her:  http://www.sinful.dk/screaming-o-bongo-vibrator-ring som fås i mange versioner Der er penisring-delen meget elastisk så der er helt sikkert plads til din mand(s penis) =)

Hahaha ja det har dy jo egentligt ret i  det havde jeg ikke lige tænkt over  

den ring jeg har købt ligner meget den du linker til, vibratoren vender bare på den anden led..

tror når vi har øvet od lidt og blevet fortrolige med ringen kan vi prøve den der we wibe, for den lyder da meget interessant 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg forstår slet ikke at folk råder dig til at sætte den på når pikken er stiv. Så får man jo slet ikke det ordentlige udbytte, og må da have en alt for stor ring? Hvis den skal passe i størrelsen, kan man jo ikke få den på når pikken er stiv (medmindre det er en meget elastisk ring).

Nej - den skal på når pikken er slap. Og have den rigtige størrelse, så den strammer uden at gøre ondt når pikken bliver stiv.

M.h.t. om man foretrækker med eller uden vibrator, så er det jo to helt forskellige oplevelser. Med vibrator vil jeg klart anbefale at manden ikke bare banker ud og ind, så bliver det rimelig kedeligt. Han skal have en føling for tempoet og dig og din klitoris og hvornår det føles godt for dig. Uden vibrator kan man, efter min mening, bruge den lidt mere "frit". 

God fornøjelse. 

Er du sikker? Kan godt se det giver mening, men når jeg googler kommer jeg frem til at den skal på fra stiv først?

ja det er bankeri, det var det jeg tænkte om det mon egentligt var rart for mig også måske jeg bare skal være øverst så kan jeg styre

Anmeld Citér

9. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Er du sikker? Kan godt se det giver mening, men når jeg googler kommer jeg frem til at den skal på fra stiv først?

ja det er bankeri, det var det jeg tænkte om det mon egentligt var rart for mig også måske jeg bare skal være øverst så kan jeg styre

Jeg har lige googlet lidt også og kan se at det er forskelligt alt efter hvilken ring man bruger.  Den vi bruger pt. er af metal, hvilket gør den ret effektiv, men det betyder også at den simpelthen ikke kan komme på når pikken er stiv.

Vi har også den her https://www.lelo.com/blog/tor-2-true-couples-sex-toy/ og den kan min mand altså heller ikke få på i stiv tilstand. Jeg mener at han plejer at være halvstiv når han tager den på.   Men det kommer jo nok også an på pikkens størrelse.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym

1. Hvis i er "nybegyndere" indenfor legetøj er denne fantastisk!

http://www.sinful.dk/jimmyjane-hello-touch?gclid=CNWW5-KttcgCFeXUcgoduQAEew

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.