Anonym skriver:
Ej det er sinpelthen for pinligt det her.
men min kæreste og jeg har ALDRIG brugt nogen former for legetøj, men nu efter tolv år to børn tænkte jeg at det skulle være.
Så jeg har købt en penisring som skulle kunne passe til alle størrelser.
men den virker da sindssygt lille? Skal de bare sidde mega stramt eller hvad? Og skal man putte den på imens han er slap? Jeg fatter det ikke. Og den der vibrator er da helt vildt.. Haha jeg er nærmest blevet lidt bange for den
nogle gode råd? Eller andet legetøj man kan prøve når man er elt grøn? Vi har snakket lidt bind for øjnene og sådan, vi har ikke (hvad vi ved) nogle særlige lyster til anal eller spanking eller lign 
Jeg forstår slet ikke at folk råder dig til at sætte den på når pikken er stiv. Så får man jo slet ikke det ordentlige udbytte, og må da have en alt for stor ring? Hvis den skal passe i størrelsen, kan man jo ikke få den på når pikken er stiv (medmindre det er en meget elastisk ring).
Nej - den skal på når pikken er slap. Og have den rigtige størrelse, så den strammer uden at gøre ondt når pikken bliver stiv.
M.h.t. om man foretrækker med eller uden vibrator, så er det jo to helt forskellige oplevelser. Med vibrator vil jeg klart anbefale at manden ikke bare banker ud og ind, så bliver det rimelig kedeligt. Han skal have en føling for tempoet og dig og din klitoris og hvornår det føles godt for dig. Uden vibrator kan man, efter min mening, bruge den lidt mere "frit".
God fornøjelse. 
Anmeld
Citér