Penis ring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.367 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Ej det er sinpelthen for pinligt det her.

men min kæreste og jeg har ALDRIG brugt nogen former for legetøj, men nu efter tolv år to børn tænkte jeg at det skulle være. 

Så jeg har købt en penisring som skulle kunne passe til alle størrelser.

men den virker da sindssygt lille? Skal de bare sidde mega stramt eller hvad? Og skal man putte den på imens han er slap? Jeg fatter det ikke. Og den der vibrator er da helt vildt.. Haha jeg er nærmest blevet lidt bange for den  

nogle gode råd? Eller andet legetøj man kan prøve når man er elt grøn? Vi har snakket lidt bind for øjnene og sådan, vi har ikke (hvad vi ved) nogle særlige lyster til anal eller spanking eller lign

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

men min kæreste og jeg har ALDRIG brugt nogen former for legetøj, men nu efter tolv år to børn tænkte jeg at det skulle være. 

men den virker da sindssygt lille? Skal de bare sidde mega stramt eller hvad? Og skal man putte den på imens han er slap? Jeg fatter det ikke. Og den der vibrator er da helt vildt.. Haha jeg er nærmest blevet lidt bange for den  

nogle gode råd? Eller andet legetøj man kan prøve når man er elt grøn? Vi har snakket lidt bind for øjnene og sådan, vi har ikke (hvad vi ved) nogle særlige lyster til anal eller spanking eller lign

Fandt dette link, måske det kunne svare på dine spørgsmål
http://www.elodea.dk/saadan-bruger-du-en-penisring

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Så vildt jeg har forstået. (Har aldrig prøvet dem. Men haft en sexolog veninde) Skal de på i stiv tilstand. Den skal stramme lidt, da det gør noget ved blodtilførelsen til penis og derved gør det bedre for ham vibratoren kan man vælge om skal være tændt eller ej.. Prøv jer frem  

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hehe - de skal på i stiv tilstand. Og ja, de virker små. Dem vi har er lavet af sådan noget hård gummi agtigt noget og de er egentlig ret fleksible, så man skal udvide dem lidt og så på med den 

Man kan sige, det er jo meningen de skal sidde lidt stramt på ham og så spænder de jo så ind mod roden under akten. 

Jeg synes penisringe er meget sjove - og de er også gode hvis han har det med at blive færdig hurtigt

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fandt dette link, måske det kunne svare på dine spørgsmål
http://www.elodea.dk/saadan-bruger-du-en-penisring

Tak for link, det var helt sikkert nyttigt 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Hehe - de skal på i stiv tilstand. Og ja, de virker små. Dem vi har er lavet af sådan noget hård gummi agtigt noget og de er egentlig ret fleksible, så man skal udvide dem lidt og så på med den 

Man kan sige, det er jo meningen de skal sidde lidt stramt på ham og så spænder de jo så ind mod roden under akten. 

Jeg synes penisringe er meget sjove - og de er også gode hvis han har det med at blive færdig hurtigt

Okay, Gud ved om den overhovedet komme på altså han er ikke kæmpe, men jeg klager ikke 

har købt glidecreme også så det håber jeg hjælper, om ikke andet kan vi få os et billigt grin

ej nu bliver det måske lidt dumt, men den der vibrator (den sidder ligesom som sådan en klods over selve ringen) gør den overhovedet noget godt for kvinden? Jeg mener han kører jo ligesom frem og tilbage, vil den ikke bare banke løs på mig 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Så vildt jeg har forstået. (Har aldrig prøvet dem. Men haft en sexolog veninde) Skal de på i stiv tilstand. Den skal stramme lidt, da det gør noget ved blodtilførelsen til penis og derved gør det bedre for ham vibratoren kan man vælge om skal være tændt eller ej.. Prøv jer frem  

Jeg må se hvad han siger, bare den ikke gør ondt på ham  haha 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Okay, Gud ved om den overhovedet komme på altså han er ikke kæmpe, men jeg klager ikke 

har købt glidecreme også så det håber jeg hjælper, om ikke andet kan vi få os et billigt grin

ej nu bliver det måske lidt dumt, men den der vibrator (den sidder ligesom som sådan en klods over selve ringen) gør den overhovedet noget godt for kvinden? Jeg mener han kører jo ligesom frem og tilbage, vil den ikke bare banke løs på mig 

Den burde godt kunne komme på. Nu ved jeg ikke hvilket materiale den er - men de fleste ringe er lavet sådan at de kan komme på de fleste. Men som regel som de lige hjælpes lidt på vej og kan fx ikke "rulles" på a la et kondom - men som placeres med lidt hjælp hehe. 

Der er ikke andet for end at prøve og som du siger, går det helt galt så får man sig et godt grin

Vi har også en penisring hvor der sidder en vibrator del på - og altså jeg synes den gør masser godt for mig hehe..Især hvis man variere rytme/tempo og dybde lidt hehe....  Prøv jer frem

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym

8. oktober 2015

Anonym

Altså vi købte en men har kun brugt den et par gange. Vi synes ikke det var behageligt nogen af os. "kaninen" der skulle stimulere klitoris er alt for hård og min mand synes ringen er for stram.

Kan anbefale en butplog selvom i ikke er til anal, men man bliver ligesom fyldt ud og det gør også noget godt for manden..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.