Hjælp!! Har et (luksus) problem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

Moar2011

Anonym skriver:

Først: Jeg er anonym, da der ikke er nogen der ved vi prøver/ er i behandling og ikke må vide det...

Vi er nu i fertilitetsbehandling og venter lige pt på min mens så jeg kan få æg lagt op. (blev overstimuleret ved første forsøg).

Er kommet til at gå at tænkte på navne mv... Kom til at tænke på at når baby kommer (forhåbentligt snart) så får vi forskellige navne.. vi har allerede aftalt at baby skal have mit mellemnavn og hans efternavn.. Men mit "problem" er så, at jeg så gerne vil have samme efternavn som min familie (mand og baby). Hvilket jeg jo vil komme til hvis han ellers snart ville gå på knæ.. he he.. (Vil lige sige at det selvfølgelig ikke er eneste grund til jeg ønsker at han frier)

Hvordan kan jeg sige det, uden og presse ham til at blive gift. Vil jo også gerne have at det er ham selv der tager det skridt.. Kommer en gang imellem med små (søde) stikpiller, når venner og familie spørg mv..

Mht. børn, måtte jeg sætte stolen for døren og sige at det var et ønske jeg ikke kunne gå på kompromis med, da han først ikke ville have børn. Jeg forlangte ikke børn nu og her, men jeg forlangte at de skulle komme. Han tog efter et års tid selv initiativet til stop af p-piller mv.. 

Vi har været sammen i snart 9 år, han er 31 og jeg er 28 år...

Måske bare være taknemlig for at der snart kommer en baby, og når han så, af sig selv går på knæ, så kan i ændre det til den tid. 

så i alle hedder det samme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.