Esbjerg - tidlig scanning, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2015

mejuny

Pige91 skriver:

Ja  altså hvis der er to streger så er du gravid, uanset hvor utydelig stregen er, det har jeg da lært af at være herinde  så den skal nok være god nok. 

Men jeg har da så sent som i dag købt en ny test, sådan så jeg kan være sikker på, at baby stadig er der  hehe.. 

Ja det har jeg også altid fået at vide, men det er bare så svært at tro på. Især fordi det er sket SÅ hurtigt, det havde vi ikke lige regnet med  Tog en test i morges, som jeg ikke er i tvivl om er positiv, men det var en anden type test, end de andre jeg tog. Så køber nogle flere i dag og tester videre for at se om stregen udvikler sig 

Hehe, jeg forstår dig godt! Tror heller ikke helt jeg tør tro på det eller føler mig sikker på noget, før jeg har set hjerteblink 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

Kristensen

Jeg mener man kan få en scanning på privathospitalet i Esbjerg :-)

Det er vidst bare rimelig dyrt. Kommer selv fra Esbjerg og vi bestilte tid i Kolding. Den ligger lige midt i Koldingstorcenter, så man kan jo tage en dagstur ud af det hvis det var 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Carina:-)

Der ligger en god en i Herning

Ham der har den er overlæge på Herning sygehus og superempatisk og dygtig :) 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

mejuny

Kristensen skriver:

Jeg mener man kan få en scanning på privathospitalet i Esbjerg :-)

Det er vidst bare rimelig dyrt. Kommer selv fra Esbjerg og vi bestilte tid i Kolding. Den ligger lige midt i Koldingstorcenter, så man kan jo tage en dagstur ud af det hvis det var 

Held og lykke med det hele 

Okay, det er nemlig også det eneste fra Esbjerg der kommer frem på google. Men jeg kunne også godt forestille mig at det er dyrt der 

Og du har ret, så må man lave en hyggelig tur ud af det. 

Tusind tak  

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Pige91

mejuny skriver:

Ja det har jeg også altid fået at vide, men det er bare så svært at tro på. Især fordi det er sket SÅ hurtigt, det havde vi ikke lige regnet med  Tog en test i morges, som jeg ikke er i tvivl om er positiv, men det var en anden type test, end de andre jeg tog. Så køber nogle flere i dag og tester videre for at se om stregen udvikler sig 

Hehe, jeg forstår dig godt! Tror heller ikke helt jeg tør tro på det eller føler mig sikker på noget, før jeg har set hjerteblink 

Det er også gået enormt stærkt for os, nåede kun at få mens to gange efter p-pille stop og så var jeg gravid  slet ikke til at fatte, men hvor er vi dog heldige.. Så synes bare slet ikke jeg kan vente til d 30., hvor vi har en tid på scanningsklinikken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.