Esbjerg - tidlig scanning, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.925 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2015

mejuny

Hej allesammen.

Jeg vil bare lige høre om der er nogen fra Esbjerg der ved hvor man kan få en tidlig selvbetalt scanning? Synes ikke google giver mig så meget. Kender kun Scanningsklinikken i Kolding, men ville gerne vide om der er et sted tættere på 

Derud over vil jeg lige høre hvilken uge det er bedst at få en tidlig scanning i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

70121416

mejuny skriver:

Hej allesammen.

Jeg vil bare lige høre om der er nogen fra Esbjerg der ved hvor man kan få en tidlig selvbetalt scanning? Synes ikke google giver mig så meget. Kender kun Scanningsklinikken i Kolding, men ville gerne vide om der er et sted tættere på 

Derud over vil jeg lige høre hvilken uge det er bedst at få en tidlig scanning i? 

Hejsa. 

Tillykke med graviditeten

kender intet til Esbjerg, men fra uge 7+ vil jeg anbefale 

hvor langt henne er du? 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

FrkC

Jeg ved ganske vist ikke om det er for langt, men jeg vil slå er slag for Scanningshuset i Silkeborg  Supersød og vildt dygtig jordemoder der scanner 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

mejuny

70121416 skriver:

Hejsa. 

Tillykke med graviditeten

kender intet til Esbjerg, men fra uge 7+ vil jeg anbefale 

hvor langt henne er du? 

Hej

Tak! - jeg håber i hvert fald jeg er gravid - har mange symptomer + jeg tror min mens er udeblevet (har ikke nået at have en fuld cyklus efter hormonspiral, hvor jeg ikke havde mens i 3 år) og en meget svag positiv test fra i morges  Håber så meget den er der! Men tester lige videre de næste par dage.. Jeg tror jeg er 4+4, der omkring i hvert fald.

Anmeld Citér

8. oktober 2015

mejuny

FrkC skriver:

Jeg ved ganske vist ikke om det er for langt, men jeg vil slå er slag for Scanningshuset i Silkeborg  Supersød og vildt dygtig jordemoder der scanner 

Tak for det  Må lige overveje hvor det skal være, ville bare være rart hvis man ikke skulle køre alt for langt, også fordi vi skal til at låne en bil  

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Pige91

Jeg har bestilt tid i Kolding (kommer også fra esbjerg)   de scanner fra uge 7+0, jeg skal scanner når jeg er 8+2, er 5+2 i dag  bliver spændende. Er du førstegangsgravid også?

Tror desv ikke der er noget i Esbjerg. 

Er der for øvrigt nogen der ved, om det er indvendig eller udvendig når man bliver scannet så tidligt? 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Snevejr84

Hejs der er ingen steder i Esbjerg. Men der er i Kolding storecenter. Og stort tillykke

Anmeld Citér

9. oktober 2015

mejuny

Pige91 skriver:

Jeg har bestilt tid i Kolding (kommer også fra esbjerg)   de scanner fra uge 7+0, jeg skal scanner når jeg er 8+2, er 5+2 i dag  bliver spændende. Er du førstegangsgravid også?

Tror desv ikke der er noget i Esbjerg. 

Er der for øvrigt nogen der ved, om det er indvendig eller udvendig når man bliver scannet så tidligt? 

Ja det bliver da så spændende! Det er da træls der ikke er noget i Esbjerg, men nå, vil også gerne køre efter det - det er jo det værd! Ja, hvis jeg altså er gravid, er det første gang  Skal lige teste videre i weekenden, for er ikke overbevist med de to tests jeg har taget indtil videre 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

mejuny

Snevejr84 skriver:

Hejs der er ingen steder i Esbjerg. Men der er i Kolding storecenter. Og stort tillykke

Okay, så må vi tage turen dertil nok, hvis det er 

og tak, krydser for at den er der  

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Pige91

mejuny skriver:

Ja det bliver da så spændende! Det er da træls der ikke er noget i Esbjerg, men nå, vil også gerne køre efter det - det er jo det værd! Ja, hvis jeg altså er gravid, er det første gang  Skal lige teste videre i weekenden, for er ikke overbevist med de to tests jeg har taget indtil videre 

Ja  altså hvis der er to streger så er du gravid, uanset hvor utydelig stregen er, det har jeg da lært af at være herinde  så den skal nok være god nok. 

Men jeg har da så sent som i dag købt en ny test, sådan så jeg kan være sikker på, at baby stadig er der  hehe.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.