Rodbehandling eller udtrækning HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2015

MorTil3+

Nu har jeg aldrig haft problemer med mine tænder, det eneste jeg har prøvet er st få revet en visdomstand ud. Men som du beskriver det så ville jeg få revet den ud med det samme når det er den bagerste. Men igen er jeg også sygt bange for tandlæger så det skulle bare overståes hvis det var mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Skouboe skriver:

Jeg havde nok skiftet tandlæge, hvis min var sådan, det synes jeg faktisk ikke er okay. Jeg fik rodbehandlet en tand i foråret, og jeg var stadig øm, 3 måneder senere. Derfor rodbehandlede min tandlæge den en gang til uden beregning, men da jeg kom ind for at få lavet rodfyldningen og stadig var øm, dobbelt tjekkede hun lige med et røntgen billede og nåede frem til at den var revnet helt ned i roden og at den derfor skulle ud istedet. Det havde ikke været tydeligt på de første billeder.

Hun refundererede derfor alle pengene jeg havde betalt og gav mig desuden en meget favorabel pris på et implantat.

Nu har jeg så fået tanden rykket ud og nu skal jeg hele i 8-10 måneder inden jeg skal ind igen.

TS; jeg havde nok valgt rodbehandlingen, hvis jeg var dig.

Jeg har også overvejet det - har også overvejet at finde ud af om der kunne være nok til at indgive en klage - desværre er der langt fra tanke til handling for mig 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Skouboe

Lomm skriver:

Jeg har også overvejet det - har også overvejet at finde ud af om der kunne være nok til at indgive en klage - desværre er der langt fra tanke til handling for mig 

Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men her ville jeg nok bare ringe til en anden tandlæge og bestille en tid. Kan du evt. spørge i vennekredsen om de er glade for deres tandlæge?

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Skouboe skriver:

Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men her ville jeg nok bare ringe til en anden tandlæge og bestille en tid. Kan du evt. spørge i vennekredsen om de er glade for deres tandlæge?

Jeg vil da gerne have din - han/hun lyder fantastisk 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Skouboe

Lomm skriver:

Jeg vil da gerne have din - han/hun lyder fantastisk 

Hun hedder Birgitte Knudsen og ligger i Frederikssund, hvis du bor i nærheden

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Mette25

Jeg har desværre kun dårlig erfaring med rodbehandling. For det første havde jeg konstant smerter og for det andet holdt den prisklasse ikke de sagde. Har givet 6000 indtil videre, og så knækkede tanden sgu. Så nu skal jeg have krone på og det koster kassen. Det er desværre min tygge tand så kan ikke så godt undvære den. Men jeg føler mig røvrendt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.