pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes det er rigtig fint du reagerer på ar institutionslivet til tider kan være for meget for din dreng.
Jeg har lige nogle tanker ift. løsningsforslag.
Jeg tænker om det er et generelt problem at der er et højt støjniveau i børnehaven, for så tænker jeg personalet må arbejde med det og komme til bunds i hvornår og i hvilke situationer støjniveauet er højt.
Derudover så har vi i vores børnehave hvilestind hver dag, hvor børn der har lyst til at hvile kan ligge på nogle måtter med tæppe over sig. Der er helt stille under hviletiden. Det også børn vi vurderer har brug for en hvilestund i løbet af dagen. Kunne det være noget for din drengs børnehave? Tænker der sikkert er flere end din dreng som har brug for en pause.
Og ja - jeg mener godt du kan forvente at de finder tid/personalr til at give ham en pause. Det kræver måske en ændribg i de daglige rutiner , men jeg er sikker på at det godt kan lade sig gøre. Da jeg var i praktik i en børnehave var der også en pige som var lidt lydfølsom og vi fandt tiden til at give hende mulighed for at trække sig og læse en bog med en pædagog
Anmeld
Citér