Løn til barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2015

Leonora

Vores barnepige er 14 år. Hun får 70 i timen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

PernilleogLouis

Leonora skriver:

Vores barnepige er 14 år. Hun får 70 i timen. 

Hvor gammel er jeres barn? 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Tranebaer

Ville give minimum 70. Synes det er underordnet hvor gammelt barnet er, det kan godt være han er selvkørende og at jobbet ikke er krævende, men tid er tid, og den kan ikke bruges et andet sted.

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Leonora

PernilleogLouis skriver:

Hvor gammel er jeres barn? 

Vi har 3 børn på 3 mnd, 4 og 7 år. 

Hun kommer fast en dag om ugen og hjælper mig fra 16-20. Er i hjemmet sammen med mig og klarer alle mulige praktiske ting med børnene samt hjælper med madpakker, madlavning og hvad der nu ellers er brug for. 

Og så passer hun de to store hvis jeg fx skal til forældre møde eller andet en hverdags aften. 

Min mand arb 60 timer om ugen og er stort set aldrig hjemme før kl 20. Så jeg nyder at have hjælp ind imellem  

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Mor1986 skriver:

Måske er det bare mig men jeg ville give 100 i timen 

Seriøst? Det er sort, dvs lønnen er reelt 200kr/time, hvilket giver en månedsløn på 32.000 - det er mere end hvad mange voksne mennesker får i løn, og bestemt også mere end en uddannet pædagogs løn (inkl pension og feriepenge)

Anmeld Citér

7. oktober 2015

SandraXOXO

Hvor finder i andre barnepiger der vil arbejde for så lidt i timen? Her hvor vi bor er normal prisen 100 i timen. Og mere jo flere børn der er. 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Lomm skriver:

Seriøst? Det er sort, dvs lønnen er reelt 200kr/time, hvilket giver en månedsløn på 32.000 - det er mere end hvad mange voksne mennesker får i løn, og bestemt også mere end en uddannet pædagogs løn (inkl pension og feriepenge)

Hvorfor er det nødvendigvis sort? Altså... bare fordi man er skattefritaget som mindreårig, er det jo ikke nødvendigvis sort...?

Jeg ville også strække mig nærmere de 100. Da jeg var i den alder husker jeg at få 50-60 kr. I timen... og det er så lige halvandet årti siden...

Anmeld Citér

7. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Lomm skriver:

Hvorfor er det nødvendigvis sort? Altså... bare fordi man er skattefritaget som mindreårig, er det jo ikke nødvendigvis sort...?

Jeg ville også strække mig nærmere de 100. Da jeg var i den alder husker jeg at få 50-60 kr. I timen... og det er så lige halvandet årti siden...

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Du regner med at pigen indberetter den løn hun får som barnepige? Godt nok har man også fradrag i den alder, men det er jo ikke sikkert at det job er det eneste hun har.

Anmeld Citér

7. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Lomm skriver:

Du regner med at pigen indberetter den løn hun får som barnepige? Godt nok har man også fradrag i den alder, men det er jo ikke sikkert at det job er det eneste hun har.

Jeg tænker i hvert fald ikke at mine eventuelle antagelser omkring hendes skatteforhold skal være afgørende for min måde at aflønne hende på....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.