Hvad skal jeg gøre?
Jeg føler mig på bar bund. Jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg er usikker, nogle dage ked af alt i mit liv, andre dage glad for livet.
For et år siden mødte jeg denne mand som jeg forelskede mig i. Han var alt jeg ikke havde i mit parforhold, ja jeg var utro i 3 mdr. Noget jeg aldrig vil gøre igen, og aldrig vil byde nogen anden igen. Sagen kort var at min kæreste gennem 4 år (har fælles barn på 3) aldrig var der. Gider aldrig tale om alt og ingen ting som man vel burde kunne i et parforhold. Vi havde aldrig sex, han drak mange øl og tog stoffer nogle gange. Var stort set beruset af øl 3-4 gange om ugen, altså i hverdagene også. Svinede mig til og nedgjorde mig tit. Han har aldrig taget del i vores fælles barn. Jeg 90% af tiden og ham 10% hvis ikke mindre. Osv osv, jeg kunne blive ved og ved.
Hvorfor blev jeg? Fordi jeg ikke følte jeg kunne komme ud af det med mindre han gik fra mig, jeg græd af tanken om at flytte. Han var jo sød når han var sød? Men den følelse af jeg fik ondt i maven fordi jeg ikke var hjemme på den præcise tid jeg havde sagt, eller andet i den stil tog meget af mit humør og energi.
Alt var dårligt.
Nå men.. Jeg var smask vild med denne mand og han med mig. Det endte med jeg skubbede ham væk fordi jeg endnu en gang ville give mit parforhold en chance, og han (nok i sorg?) ende med at fortælle det til min kæreste. Så fanden brød løs (og kæresten og jeg er stadig sammen). Han kaldte mig grimme ting, luder, so, kælling osv. Meget skete..
Jeg flyttede og er nu flyttet tilbage igen.
Så nu er der gået et år, og kæresten og jeg er stadig sammen.
Ham manden jeg mødte fandt en kæreste efterfølgende og de har nu slået op af grunden "jeg kan ikke komme videre, tænker på dig hver dag og har jeg gjort lige siden første gang" - ja han har kontaktet mig. Jeg græd og græd men af hvad? Fordi jeg savner ham så inderligt inderst inde eller fordi føler han "ødelægger" mit forhold ved at kontakte mig?
Hver gang jeg er på Facebook tjekker jeg hans profil ud , næsten hver dag. Kan ikke lade hver. Han har siden dag 1 været i mine tanker næsten hver dag.
Men jeg er itvivl om jeg skal opsige min lejlighed og forblive hos ham og droppe alle tanker om et trist liv, eller sige stop til det hele og flytte tilbage i lejligheden endnu en gang. Starte på en frisk , selvom det sikkert aldrig ville blive til noget. Og kan jeg byde en flytning min søn endnu en gang? Er ked af jeg har skuffet min søn så meget og forvirret ham som jeg tror jeg har ved flytningen til lejligheden og nu tilbage til far igen 
Ved at hvis jeg vil slå op så vil kæresten aldrig aldrig acceptere det, har jeg jo prøvet før. Han er sygeligt jaloux og ik kommet videre på nogen måde tror jeg. Han vil aldrig tale om noget på et ordenligt toneleje.
Købte en hund for 6-7 mdr siden, troede en brik faldt på plads i mit liv? Men nej
jeg er så ked af det og har bare brug for en stor krammer som kæresten aldrig giver mig er jeg en dårlig mor 
Ved ikke hvad jeg skal gøre med mit liv. Hjælp og ingen sure miner 
Anmeld
Citér