Uheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

Rsa

Anonym skriver:

Hvor mange havde uheld under fødslen ? Tænker på afføring og urin 

Havde min unge jordmoder elev ikke sagt " jeg tørrer dig lige lidt...!" havde jeg ikke anet , at der kom lidt ekstra med ud !!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Kay

Anonym skriver:

Der mangler en "Ingen af delene" jeg fik klyx inden begge mine fødsler fordi jeg skulle føde i vand  så derfor ingen "uheld"

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg fik clyx men det havde ikke den effekt som ønsket så jeg rendte frem og tilbage til toilettet med veer. Hvilket resulterede i at vandet gik i toillettet. Spurgte jm flere gange om jeg havde afføring men hun sagde hele tiden nej. Jeg tror dog bare hun var venlig for det føltes altså sådan flere gange. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

namaha

Ingen af delene, men de måtte tømme min blære for urin efterDa jeg skulle have 2 sting tæt på urinrøret 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Anonym

ingen af delene af hvad jeg ved af. Jeg slap for lavment for sad på toilet om morgenen.  Kunne heller ikke forstå jeg pludselig skulle så voldsomt. Haha. Men man tænker overhovedet over det. Jeg gjorde i hvert fald ikke. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

lineog4

I 3 af fødslerne aner jeg det ikke - kiggede ikke efter og der skete jo en del andet der mærkede af noget, så må indrømme jeg slet ikke tror jeg kunne mørke om jeg tissede eller sked.

Men en af gangene troede jordemoderen hvis ikke det gik så stærkt da jeg kom ind med vestorm og derfor anlagde hun et klyx - det skal jeg lige love for ikke er festmad vestorm og med en fødsel der varede 45 minutter, for nåede jo så ikke rigtig på toilettet og tømme  så der så man en stor hval i enormt smerte, der sagde undskyld undskyld undskyld og i de 10 sekunder der ikke var en ve, der prøvede hvalen at bukke sig ned og tørre op. Men vil sige da hvalen fik lattergasmasken som hun forresten kastede op i og tog op til ansigtet igen, så glemte hun alt om det. 

Men det er en af de gode historier, lort på gulvet og opkast i masken. Min mand har dig ikke mistet lysten til mig og absolut heller ikke respekten efter den fødsel

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Ciss

Ikke noget, jeg selv opdagede i hvert fald.....

Jeg tissede kort før fødslen med dem begge to, så jeg tror ikke, jeg har haft urin-uheld. Om jeg har haft andre uheld aner jeg ikke. Der var i hvert fald ingen som sagde noget om det....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.