Uheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

sne190810

serinasmor skriver:

Jeg havde helt ærligt andet at tænke på - så jeg aner det ikke 

Samme her. 

Og har aldrig haft behovet for at spørge min datters far, om der var nogen uheld af den ene eller anden art. Hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja det har man jo nok hehe 

tænker bare det ikk så lækkert hvis far står ig kigger med 

Ens mand er da den, man bør føle sig allertryggest ved. Jeg rå-sked på vores nyafhøvlede gulv ved fødsel nr. to - hjemmefødsel - men heldigvis havde vi dækket det af, og ærligt talt var både manden og jeg SKIDEligeglade  - der var en baby på vej! 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Steffecph

Ingen uheld.. Tilgengæld havde min datter afføring på vej ud 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

o1Mutte

Mor og meget mere skriver:

Ens mand er da den, man bør føle sig allertryggest ved. Jeg rå-sked på vores nyafhøvlede gulv ved fødsel nr. to - hjemmefødsel - men heldigvis havde vi dækket det af, og ærligt talt var både manden og jeg SKIDEligeglade  - der var en baby på vej! 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Min jordemoder veninde fortæller, at omkring 80% af alle de kvinder hun hjælper igennem fødsler har afføring (vil nødigt kalde det et uheld - det er vel bare en del af gamet?) - men at langt de fleste ikke selv opdager det og at jordemødre som regel blot fjernet det ligeså diskret... 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Benjamins'mor

Ingen af delene - synes lidt den mulighed mangler når du gerne vil vide hvor mange der havde/ikke havde. 

Jeg har derfor stemt blankt.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange havde uheld under fødslen ? Tænker på afføring og urin 

Har ikke fået lavement nogle af gangene af forskellige årsager. Begge gange har jeg lavet lidt, men det blev kun lige til tanken" mon jeg lige sked der"....og så var jeg helt væk i veer og hårdt arbejde igen

De der jordemødre er bare så seje og proffesionelle - de gør bare det de skal og du vil nok sjældent opdage du laver lidt prut - medmindre du selv opdager det.JM siger ikke noget - hun vil da ikke forstyrre dit vigtige arbejde

Tænkte ikke over det under fødslerne og heller ikke bagefter. Her har manden fået besked på at blive ved mit hoved.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

EAF

Jeg har ingen anelse overhovedet og det er ikke blevet nævnt og jeg har heller ikke spurgt så det eksistere under alle omstændigheder ikke 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StephanieNajim

Havde ingen af delene ved mine fødsler ☺ 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Os&lilledig

Sidder og skræl griner og tænker "noooo.. Dont need to know".. Det er jo snart mig der skal føde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.