Netdating? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

Anonym

Mødte min mand på XLdating. Jeg har godt med former, han er almindelig. Vi mødtes for 6 år siden og er i dag gift og har to børn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

dorthemus

Anonym skriver:

Nogen herinde der har datet nogen de har mødt på nettet, og måske ligefrem blevet kæreste med ham efterfølgende?

Og kan I anbefale nogle datingsider? Gerne seriøst, uden det er noget der koster en formue. Jeg er 34

Jeg har mødt min kæreste på Tinder (jeg 44 og han 40). Vi har været kærester i 14 måneder 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

An&Jo

Jeg mødte min exmand på dating.dk vi nåede at være sammen i 5,5 år før vi måtte indse at vi bare ikke kan finde ud af at bo sammen og være kærester.. Jeg har dog fået mig en ven for livet, og vores skilsmisse er gået glat igennem fordi vi inderst Inge godt vidste begge to at vi ikke skulle være sammen.. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nogen herinde der har datet nogen de har mødt på nettet, og måske ligefrem blevet kæreste med ham efterfølgende?

Og kan I anbefale nogle datingsider? Gerne seriøst, uden det er noget der koster en formue. Jeg er 34

Badoo.com(finder folk i nærheden af dig)

Hjertebanken

Der skal man ikke betale for at skrive eller modtage..

Anmeld Citér

4. oktober 2015

esioul

Jeg mødte min mand på hjertebanken

Vi har været sammen i 7,5 år og blev gift sidste år

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Skouboe

Jeg mødte min mand på dating.dk og vi har efterhånden været sammen i 15 år + det løse og har 2 børn.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

var 32 da jeg mødte min mand på dating.dk i 2009, i 2010 købte vi hus og blev forlovet, blev gravid men mistede desværre i 2011, gift i 2012, fik en datter i 2013, 2014 var rimelig stille, og i 2015 kom vores søn til verden... 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

stinemavepine

Jeg mødte min mand på hot.dk for ni år siden  Aner ikke om det site stadig eksisterer. Derudover har jeg også både familie og veninder som har mødt deres udkårne på nettet - alle bor sammen og flere venter børn  Det har fx været via Tinder.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

B&J

Jeg fandt min på Ofir for 7år siden 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Babilooo

Rigtig mange møder hinanden på den måde 

jeg er gift, har hus og to børn med en dejlig mand fra dating.dk. 

Vi mødte hinanden for 8 år siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.