Netdating? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
23 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2015

Anonym trådstarter

Nogen herinde der har datet nogen de har mødt på nettet, og måske ligefrem blevet kæreste med ham efterfølgende?

Og kan I anbefale nogle datingsider? Gerne seriøst, uden det er noget der koster en formue. Jeg er 34

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Noahmor

Anonym skriver:

Nogen herinde der har datet nogen de har mødt på nettet, og måske ligefrem blevet kæreste med ham efterfølgende?

Og kan I anbefale nogle datingsider? Gerne seriøst, uden det er noget der koster en formue. Jeg er 34

Ja. Og det er endt ud i hus, sommerhus, bil og to styks dejlige unger. 

Min veninde har også haft held med det. Begge på dating.dk

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Kay

Mødte min mand på on.dk for 6 1/2 år siden

ved ikke hvor seriøs den er men den var gratis (vi var begge studerende) 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Bshizzle

Jeg har mødt en del fra nettet 

En del af dem var kun for venskab andre blev til forhold. 

Mødte f.eks min nuværende kæreste på Dating.dk hvor vi chattede med fælles venner  

Og det forhold har holdt i 8,5 år snart. 

Jeg ved ik hvor seriøst dating.dk er mere, da det er en del år siden nu jeg har været aktiv der inde 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Tip!

Jeg fandt min kæreste via appen tinder.. Jeg ved ikke om det er gratis endnu, det er snart et år siden jeg likede ham. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Anja82

Jeg fandt min nuværende kæreste på ofir- chatten for snart 13 år siden 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

CH2012

Anonym skriver:

Mødte min mand på dating.dk for snart 6,5 år siden. Vi flyttede hurtigt sammen, har købt hus senere hen, blevet gift og venter barn  

Jeg har også mødt/snakket med nogle derinde (inden jeg mødte min mand) som var ganske useriøse. Og tror man skal være lidt tålmodig. Og så bare tag det som den oplevelse det kan være...

Og også være forberedt på at nogle kun er ude efter sex - men hvis man selv gerne vil have de oplevelser, er det jo også helt fint

Og så skal man ikk holde sig tilbage med selv at tage kontakt. Det var mig der skrev til min mand i sin tid - og er SÅ glad for, at jeg gjorde det. Han er min bedste ven, vi klikkede med det samme, vores første "date" var så dejlig - jeg smilede hele dagen, og fik helt ondt i kinderne pga. dette 

Han er manden i mit liv, og jeg kan slet ikk forestille mig et liv uden ham  

Så det kan lade sig gøre - mit råd er bare at hop ud i det 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Bebe89

Jeg mødte min fantastiske kæreste (kommende mand og far til mit barn) på Netdating.dk. Det er en gratis side, så jeg ved ikke hvor seriøs den er, men det endte det jo med at blive!  jeg regner med at være sammen med min kæreste altid! Det er i hvert fald planen  

der er mange creepy typer man skal styre udenom, men mon ikke det er sådan på de fleste datingsider? (Jeg har dog kun prøvet den ene) 

God jagt! Selvom man måske ikke finder den eneste ene, er dating på nettet helt klart kilde til mange gode grin! 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Anonym

Jeg mødte min mand på scor.dk 

Var primært derinde for at få mine fetish sexlyster tilfredsstillet, og havde haft et seksuelt forhold til en mand gennem et par måneder, da jeg begyndte at skrive med min nuværende mand. 

Vi skrev sammen en månedstid, mødtes og har været sammen hver dag, stort set, lige siden. Vi har været sammen i 4 år. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

energystar

Anonym skriver:

Hjertebanken.dk - her fandt jeg manden, som jeg nu har været sammen med i 6 år ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.