Står dybt i bækkenet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2015

Sedigfor

2721 skriver:

Det er jeg

er Dog alene i hverdagene og min søn er hjemmepasset, så har ikke gjort det let for mig selv

må nok bare bide det i mig

Hvis du gør, så pas på dig selv noget mere. Da jeg bar gravid var jeg ligeglad til at starte med da jeg fik af vide jeg ik måtte gøre fe t så jeg hoppede rundt og gjorde rent og idag har jeg stadig bækkenløsning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

2721

Sedigfor skriver:

Hvis du gør, så pas på dig selv noget mere. Da jeg bar gravid var jeg ligeglad til at starte med da jeg fik af vide jeg ik måtte gøre fe t så jeg hoppede rundt og gjorde rent og idag har jeg stadig bækkenløsning

Jeg var heller ikke god til at lytte til kroppen i min første graviditet og Frt kostede dyrt i smerter flere år efter.

denne gang har jeg sørget for hjælp til støvsugning, gulvvask osv og fået fat i et super godt bækkenbælte

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Sedigfor

2721 skriver:

Jeg var heller ikke god til at lytte til kroppen i min første graviditet og Frt kostede dyrt i smerter flere år efter.

denne gang har jeg sørget for hjælp til støvsugning, gulvvask osv og fået fat i et super godt bækkenbælte

Det altid godt at høre

Kan slet ikke forstille mig hvordan et bækkenbæltet ser ud eller noget i den stil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.