Står dybt i bækkenet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2015

2721

Hej

jeg er 30+5 og anden gangs gravid.

i min sidste graviditet stod min søn aldrig særlig dybt, så har ikke rigtig den store erfaring på dette punkt

denne gang står lille pigen allerede så dybt at jeg har svært ved at sidde ved et bord eller i fx sofaen. At gå på trapper og lign volder mig også en del besvær og må ærligt indrømme jeg er træt af at være gravid:-(

jeg har for meget fostervand og er i forvejen ikke ret stor, så presset er stort.

hvad gjorde i andre med samme "problem" når i skulle sidde til bords og lign?

jeg bliver nærmest fysisk dårlig og har så svært ved rent fysisk at kunne side i den stilling da hun ligesom kommer i vejen, hvis i forstår?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

2721

4. oktober 2015

Sedigfor

Her stod hun meget dybt i uge 29+2 så derfra stod jeg op at spise ��. Og var dog os sygemeldt da jeg var på et kursus med skole og kunne kun sidde ned i ca fem minutter ad gangen, find de " stillinger " du kan klare (:

Anmeld Citér

4. oktober 2015

2721

Sedigfor skriver:

Her stod hun meget dybt i uge 29+2 så derfra stod jeg op at spise ��. Og var dog os sygemeldt da jeg var på et kursus med skole og kunne kun sidde ned i ca fem minutter ad gangen, find de " stillinger " du kan klare (:

Puha, kunne være jeg må prøve det samme. Syntes bare det er lidt svært når jeg let får ondt i ryggen/lænden af at stå op og samtidig også gerne vil være et godt eksempel for min søn i form af bordmanere.

men måske det er den eneste vej frem.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Sedigfor

2721 skriver:

Puha, kunne være jeg må prøve det samme. Syntes bare det er lidt svært når jeg let får ondt i ryggen/lænden af at stå op og samtidig også gerne vil være et godt eksempel for min søn i form af bordmanere.

men måske det er den eneste vej frem.

Jeg led os af en meget svær bækkenløsning, stå rigtig og det gør knap så ondt (: 

hvor gammel er din søn? 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

2721

Sedigfor skriver:

Jeg led os af en meget svær bækkenløsning, stå rigtig og det gør knap så ondt (: 

hvor gammel er din søn? 

Han er 5 år

vi er pt ramt af fasen hvis du må, må jeg også

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Sedigfor

2721 skriver:

Han er 5 år

vi er pt ramt af fasen hvis du må, må jeg også

Puha, så kan jeg godt se det bliver en kamp så

Anmeld Citér

5. oktober 2015

2721

Sedigfor skriver:

Puha, så kan jeg godt se det bliver en kamp så

Det er lige det, så ville jo egentlig gerne holde bordskik, men åh Gud altså det er så ubehageligt.

kan slet ikke huske jeg på nogettidspunkt var generet af det, da jeg ventede min søn. Er også begyndt at døje med kvalme, håber de næste uger går hurtigt

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Sedigfor

2721 skriver:

Det er lige det, så ville jo egentlig gerne holde bordskik, men åh Gud altså det er så ubehageligt.

kan slet ikke huske jeg på nogettidspunkt var generet af det, da jeg ventede min søn. Er også begyndt at døje med kvalme, håber de næste uger går hurtigt

Forstår jeg godt. 

Ved ikke om du er sammen med faren men ellers kunne du jo tage en snak med ham om hvordan i gør det mest behagelig for dig (:

Anmeld Citér

5. oktober 2015

2721

Sedigfor skriver:

Forstår jeg godt. 

Ved ikke om du er sammen med faren men ellers kunne du jo tage en snak med ham om hvordan i gør det mest behagelig for dig (:

Det er jeg

er Dog alene i hverdagene og min søn er hjemmepasset, så har ikke gjort det let for mig selv

må nok bare bide det i mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.