hjælp til forældre myndigheds spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

TNBC

Anonym skriver:

Tror ikke helt folk forstår min bekymring men tak for rådene.. God dag til alle 

Jeg forstår skam godt hvad du skriver, men igen, du kan ikke gøre andet end at snakke med ham.
Men du kan ikke gøre noget ved hvad de foretager sig på samvær, om det er hende der passer, ham eller dem begge to. Eller om pigen er hos sine bedsteforældre eller en helt anden. Du ved ikke hvad der er sket hele weekenden, du har kun de billeder, så prøv at lad nettet være og tænk at din datter har haft en skøn weekend.. Hvem hun har haft den med, er vel lige meget.

Du er bange for at din ex ikke tænker på datteren, men er hun ulykkelig, ikke glad for at se sin far.??

Gi det noget tid, han skal også lige vænne sig til at være weekendfar..

Og så lad vær med at kommentere noget omkring kæresten, lad dem leve deres liv og så længe din datter har det godt, så vær glad.

Men du kan altid spørge ind til hvad de har lavet, både fra faren og fra din datter, uden at dømme hvad der er sket.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Bshizzle

Jeg forstår din bekymring... 

Men der er kun én ting du kan gøre, og det er at snakke med din X om din bekymring..

Men.. Når det er sagt, så kan du faktisk ikke gøre andet. 

Du kan ikke bestemme hvad barnet lavet når han/hun er på samvær hos Far. 

Mvh en som osse har delebarn. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Jeg vil på ingen måde indbringe barnet i konflikten også derfor jeg spørger her istedet.. 

Jeg vil heller ikke lave en konflikt uden grund men det hjælper ikke at snakke med ham da han er sikker på alt jeg gør er for at genere hans nye kæreste.. Jeg kan intet sige eller gøre så er det i hans øjne for at genere hende selv om det slet ikke drejer sig om hende.. 

Jeg ønsker vores barn det bedste men er bange for han ikke kikker ud over sin næsetid og derfor ikke tilgode ser vores barn.. Er virkelig bekymret og derfor spørger jeg her hvad man gør og hvad der er det rigtige at gøre.. 

Jeg kan godt forstå din bekymring 

Men dermed sagt har du INTET at sige om hvem der er er i huset når jeres barn er der, det vil statsamtet også fortælle dig. De vil måske forklare din eks at han måske skal overveje det, men de hverken kan eller vil blande sig - heller ikke selv om der er en ny hver weekend 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Mamalou

Mind bedste råd til dig er:

1. Slet ham på Facebook 

2. Se på hvordan dit barn har det efter samværet. Hvis dit barn ikke er glad og tilpas, så handel på det og ellers ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.