Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

Anonym

Hej 

Er i helt samme situation som dig, havde min første dag i cyklus d. 2. sep, men har regnet mig frem til at være 4+4. (Jeg opdagede det først i går, da de alm. tests jeg har taget har vist meget utydeligt, så tog en clearblue = ingen tvivl)
Hos os har det også kun taget 2 måneder, stoppede med p-piller d. 24 juli. Så vi er virkelig heldige, slet ikke til at forstå.. Havde ligesom dig troet, at jeg ville få svært ved at blive gravid, men blev overrasket 
Jeg oplever symptomer som meget mavekramper sådan i perioder, næsten konstant rumlen i maven og ingen appetit. 

Kunne også godt tænke mig at høre ang. hvor stor risiko er for, at få spontan abort før de 12 uger.... ?

I hvert fald kæmpe tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

StjerneFrø

Stimap skriver:

Stort tillykke ! Skønt for jer :-)

Har du fået fortalt det til din kæreste? 

Tak skal du have. Ja jeg har fået det sagt - han var glad og meget rolig omkring det. Hvilket er meget rart når jeg nu flipper ud 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StjerneFrø

Anonym skriver:

Hej 

Er i helt samme situation som dig, havde min første dag i cyklus d. 2. sep, men har regnet mig frem til at være 4+4. (Jeg opdagede det først i går, da de alm. tests jeg har taget har vist meget utydeligt, så tog en clearblue = ingen tvivl)
Hos os har det også kun taget 2 måneder, stoppede med p-piller d. 24 juli. Så vi er virkelig heldige, slet ikke til at forstå.. Havde ligesom dig troet, at jeg ville få svært ved at blive gravid, men blev overrasket 
Jeg oplever symptomer som meget mavekramper sådan i perioder, næsten konstant rumlen i maven og ingen appetit. 

Kunne også godt tænke mig at høre ang. hvor stor risiko er for, at få spontan abort før de 12 uger.... ?

I hvert fald kæmpe tillykke 

Ej hvor vildt - jeg stoppede også med P-piller den 24 juli. Stort tillykke til dig også - er det ikke en vild følelse? 

Jeg har ikke haft de store symptomer - lidt sure opstød, men det er også det eneste. Så er spændt på om de kommer. 

Glæder mig til at følges med dig 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Pige91

StjerneFrø skriver:

Ej hvor vildt - jeg stoppede også med P-piller den 24 juli. Stort tillykke til dig også - er det ikke en vild følelse? 

Jeg har ikke haft de store symptomer - lidt sure opstød, men det er også det eneste. Så er spændt på om de kommer. 

Glæder mig til at følges med dig 

Ej hvor er det vildt  men hvordan kan du  være i uge 4, når jeg er i 5? Er det fordi vi har forskellige cyklusser? Jeg, det er helt vildt.. Og dejligt 

Ja symptomer skal vi nok få at føle, men altså mit er også minimalt, men det er lidt træls ind imellem og sover ikke så godt om natten. Men det er nok også fordi tankerne kører på højtryk. 

Bliver skønt at følges ad, håber de små holder godt fast hos os begge 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StjerneFrø

Pige91 skriver:

Ej hvor er det vildt  men hvordan kan du  være i uge 4, når jeg er i 5? Er det fordi vi har forskellige cyklusser? Jeg, det er helt vildt.. Og dejligt 

Ja symptomer skal vi nok få at føle, men altså mit er også minimalt, men det er lidt træls ind imellem og sover ikke så godt om natten. Men det er nok også fordi tankerne kører på højtryk. 

Bliver skønt at følges ad, håber de små holder godt fast hos os begge 

Ja det må det være. Min første cyklus var på 34 dage, hvor lang var din? Jeg har ikke været i stand til at finde ægløsning, så ved ikke hvornår den har været der. 

Håber også, at de holder godt fast. Det ville da være fantastisk 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Pige91

32 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.