Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
15 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2015

StjerneFrø

Hej piger. 

Jeg håber, at nogen af jer er vågne nu. Jeg har lige testet positiv! Det er SÅ vildt . Min kæreste er her til aften i byen, så har ingen at dele det med.. Ifølge beregninger er jeg 3+6 (sidste mens første dag d. 1 sep og en cyklus på 34 dage). Jeg er helt rundtosset! Det er kun vores anden cyklus og havde bestemt ikke regnet med, at den ville komme så hurtigt - især fordi der i min familie skal prøves i flere år (og diverse behandlinger). Jeg er klar over, at graviditeten stadig kan gå til grunde - men er der nogen der ved hvor stor en risiko der er for det? 

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Krydserfingre

Hold da op hvor er den tydeligvis når det er så tidligt! Tillykke hvor er du heldig kun efter 2 mdr! 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StjerneFrø

Krydserfingre skriver:

Hold da op hvor er den tydeligvis når det er så tidligt! Tillykke hvor er du heldig kun efter 2 mdr! 

Jeg er SÅ heldig. Det er ikke til at forstå 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Melm

Er du helt sikker på at du kan er 3+? Den er meget tydelig ☺️ Og tillykke

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Julemusen

Stort tillykke! Tænker også om du ikke er længere henne når den er så tydelig. Er du sikker på dit æggeløsningstidspunkt? Ved nogen ligger den nemlig tidligt i cyklus og så jan man godt være en uge længe henne. Men positiv er den i hvert fald :-D 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StjerneFrø

Julemusen skriver:

Stort tillykke! Tænker også om du ikke er længere henne når den er så tydelig. Er du sikker på dit æggeløsningstidspunkt? Ved nogen ligger den nemlig tidligt i cyklus og så jan man godt være en uge længe henne. Men positiv er den i hvert fald :-D 

Jeg har i denne måned prøvet at fange min ægløsning - men uden held. Startede med at teste på dag 9 og stoppede den 24. Jeg kunne fange en streg (meget utydelig) omkring d. 18+19 (mener jeg). Jeg har ingen symptomer på noget som helst, udover lidt sure opstød. 

Jeg undrede mig også over, at den kom så hurtigt. Og kan slet ikke forstå, at den er så positiv. Tror stadig jeg er i chok..

Anmeld Citér

4. oktober 2015

StjerneFrø

Melm skriver:

Er du helt sikker på at du kan er 3+? Den er meget tydelig ☺️ Og tillykke

Tak ��. Nej nu bliver jeg helt i tvivl. Min menstruation kom den 1 og varede til den 3 september. Derefter har jeg testet for ægløsning fra den 9 og til den 24 - og kun set to utydelige streger den 18+19 (mener jeg). 

Jeg er også meget forbavset over, at den er så positiv, men så er der vel ingen tvivl om at den er god nok?

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

I begge mine graviditet har live test været så tydelige med det samme på samme tidspunkt

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Sedigfor

Der er bestemt ingen tvivl!

Jeg ku først teste så flot positiv da jeg var i uge 5+6 eller os var det 6+4 (: 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Stimap

Stort tillykke ! Skønt for jer :-)

Har du fået fortalt det til din kæreste? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.