Hsg om 1 time!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

Sophie90

esioul skriver:

Det tror jeg næsten de vil. Det er langt det "nemmeste" 

Det mente lægen der undersøgte mig også 

Men nu er jeg bare bange for at det gør ligeså ondt at blive insemineret som den undersøgelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Det mente lægen der undersøgte mig også 

Men nu er jeg bare bange for at det gør ligeså ondt at blive insemineret som den undersøgelse 

Jeg mærkede intet til HSG da jeg fik den lavet. Men tænker det der har givet dig smerterne er den blokerede æggeleder. 

Har du fået lavet celleskrab før? synes inseminering er meget ligesom det. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

esioul skriver:

Jeg mærkede intet til HSG da jeg fik den lavet. Men tænker det der har givet dig smerterne er den blokerede æggeleder. 

Har du fået lavet celleskrab før? synes inseminering er meget ligesom det. 

Okay, var du afslappet da du fik hsg'en? Fordi tror også det var en af grundende.. Kunne ikke slappe af, fordi det der gjorde allermest ondt var den ballon i starten! 

Ja, det har jeg fået lavet til alle gyn undersøgelser hos min læge, kan det ikke passe? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Okay, var du afslappet da du fik hsg'en? Fordi tror også det var en af grundende.. Kunne ikke slappe af, fordi det der gjorde allermest ondt var den ballon i starten! 

Ja, det har jeg fået lavet til alle gyn undersøgelser hos min læge, kan det ikke passe? 

Ja. du må næsten have fået det lavet. De fleste klinikker vil i hvert fald have det inden behandling starter

Ja det var jeg. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

esioul skriver:

Ja. du må næsten have fået det lavet. De fleste klinikker vil i hvert fald have det inden behandling starter

Ja det var jeg. 

Ja hun har ihvetfald både taget i urinrøret også i 'hulen' hehe.. Men foregår det med en vatpind eller hvordan? Altså det skrab der? 

Jeg var overhoved ikke afslappet, tror også det var en stor del af problemet 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Ja hun har ihvetfald både taget i urinrøret også i 'hulen' hehe.. Men foregår det med en vatpind eller hvordan? Altså det skrab der? 

Jeg var overhoved ikke afslappet, tror også det var en stor del af problemet 

ja det er jeg ret sikker på det gør så mon ikke det er i orden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.