Hsg om 1 time!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. oktober 2015

Sophie90

Puha, må indrømme at jeg er rimelig nervøs for den hsg scanning jeg skal til om 1 time.. 

Jeg er også lidt bekymret for at min mens ikke helt er holdt op endnu, men meget tæt på.. Har i oplevet det? Og hvad sagde de til det? 

Åååh.. Måtte bare lige ud med det.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Os&lilledig

Sophie90 skriver:

Puha, må indrømme at jeg er rimelig nervøs for den hsg scanning jeg skal til om 1 time.. 

Jeg er også lidt bekymret for at min mens ikke helt er holdt op endnu, men meget tæt på.. Har i oplevet det? Og hvad sagde de til det? 

Åååh.. Måtte bare lige ud med det.. 

Hvordan gik det..?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Denlillepige

Håber det gik rigtig godt

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

Os&lilledig skriver:

Hvordan gik det..?

Har kun passage i den ene æggeleder, og undersøgelsen gjorde rigtig rigtig ondt. Men de siger den anden er der rigtigt godt flow i, så det bør ikke have betydning, men er lidt spændt på hvad klinikken siger  var godt nok ked af det da de fortalte det..

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

Denlillepige skriver:

Håber det gik rigtig godt

Tak for den søde tanke, det gik okay. Har kun passage i den ene, de mener jeg måske kun har en. Men den anden var rigtig god. Så nu må vi se 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Har kun passage i den ene æggeleder, og undersøgelsen gjorde rigtig rigtig ondt. Men de siger den anden er der rigtigt godt flow i, så det bør ikke have betydning, men er lidt spændt på hvad klinikken siger  var godt nok ked af det da de fortalte det..

Æv altså  er det så reagensglas behandling i skal have? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

esioul skriver:

Æv altså  er det så reagensglas behandling i skal have? 

Jeg aner det ikke, vi skal først til samtale på klinikken for at høre hvad der så skal ske 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Jeg aner det ikke, vi skal først til samtale på klinikken for at høre hvad der så skal ske 

Jeg ved at nogle benytter inseminering hvis sædkvaliteten er ok. Men der er en risiko for aflyste forsøg hvis ægget/æggene er på den forkerte side. Men muligheden er der sikkert 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Sophie90

esioul skriver:

Jeg ved at nogle benytter inseminering hvis sædkvaliteten er ok. Men der er en risiko for aflyste forsøg hvis ægget/æggene er på den forkerte side. Men muligheden er der sikkert 

Altså de sagde at passagen gennem den anden æggeleder var rigtig god, og min kærestes sædkvalitet er rigtig god, så håber på de vil forsøge IUI med os først.. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Altså de sagde at passagen gennem den anden æggeleder var rigtig god, og min kærestes sædkvalitet er rigtig god, så håber på de vil forsøge IUI med os først.. 

Det tror jeg næsten de vil. Det er langt det "nemmeste" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.