Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2015

netziz

Os&lilledig skriver:

Hvilke ægløsnings medicin får du..? Jeg reagere voldsomt på ovitrelle og skiftede over til pregnyl. 

Og som frk.hs skriver, så bliver man bare mega øm. Man kan også reagere på de små partikler der stadig er tilbage i sæden, hvis den ikke er renset 100 procent op  

Jeg får Ovitrelle 

Hvad er din erfaring med pregnyl? jeg kender slet ikke til det.

Okay, interessant med sædpartiklerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

Os&lilledig

netziz skriver:

Jeg får Ovitrelle 

Hvad er din erfaring med pregnyl? jeg kender slet ikke til det.

Okay, interessant med sædpartiklerne 

Pregnyl fungere præcis som ovitrelle, men man skal blande den selv og styrken er lidt lavere, men samme effekt.. Det var i hvert fald klart at jeg ikke kukke tåle ovitrelle. Blev hamrende skidt tilpas og mit underliv gjorde så hamrende ondt.. 

Det et sker vist ikke så tit at det ikke er renset ordenligt op, men det kan ske, og man KAN reagere lidt på det med smerte og ubehag lige efter inseminering.. Men det skal man ikke tænke for meget over, for det er en klam tanke! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

netziz

Os&lilledig skriver:

Pregnyl fungere præcis som ovitrelle, men man skal blande den selv og styrken er lidt lavere, men samme effekt.. Det var i hvert fald klart at jeg ikke kukke tåle ovitrelle. Blev hamrende skidt tilpas og mit underliv gjorde så hamrende ondt.. 

Det et sker vist ikke så tit at det ikke er renset ordenligt op, men det kan ske, og man KAN reagere lidt på det med smerte og ubehag lige efter inseminering.. Men det skal man ikke tænke for meget over, for det er en klam tanke! 

Pregnyl lyder bedre end Ovitrelle, om ikke andet så smertemæssigt. Kan man bare bede om at det skal være Pregnyl istedet for?

Nej det skal man ikke, det er jo mega klamt! :-D

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Os&lilledig

netziz skriver:

Pregnyl lyder bedre end Ovitrelle, om ikke andet så smertemæssigt. Kan man bare bede om at det skal være Pregnyl istedet for?

Nej det skal man ikke, det er jo mega klamt! :-D

Du kan lufte tanken for dem, at du har hørt andre have det sådan, om du kan få lov at prøve pregnyl.. Det kan også bare være ømhed. Det har vi alle prøvet efter inseminering..

Anmeld Citér

1. oktober 2015

netziz

Os&lilledig skriver:

Du kan lufte tanken for dem, at du har hørt andre have det sådan, om du kan få lov at prøve pregnyl.. Det kan også bare være ømhed. Det har vi alle prøvet efter inseminering..

Super godt, så er jeg et præparat klogere  

Har du oplevet en meget let kvalme sideløbende også?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

FrkHS

Jeg havde ikke særlig god effekt med pregnyl. De var i tvivl om jeg overhoved havde/fik ægløsning på den. Jeg fik kun en dosis pregnyl, nogen skal have to ampuller for et det virker, men umiddelbart er der langt færre bivirkninger ved pregnyl.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Os&lilledig

FrkHS skriver:

Jeg havde ikke særlig god effekt med pregnyl. De var i tvivl om jeg overhoved havde/fik ægløsning på den. Jeg fik kun en dosis pregnyl, nogen skal have to ampuller for et det virker, men umiddelbart er der langt færre bivirkninger ved pregnyl.

Du er også bare mega uheldig hele vejen igennem snuske  

Anmeld Citér

2. oktober 2015

FrkHS

Os&lilledig skriver:

Du er også bare mega uheldig hele vejen igennem snuske  

I forhold til fertilitetsbehandling har jeg godtnok trukket nitten da! 

Men lige pludselig tager jeg kegler og kommer stormene. Det er helt sikkert.. Tror jeg 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

FrkHS

Hvordan er det gået med blodprøven idag? 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

netziz

FrkHS skriver:

Hvordan er det gået med blodprøven idag? 

Jeg får svar på den mellem klokken 13.00 og 14.00. Men altså... Jeg har taget 5 g-test (én hver dag hele ugen) og de er alle positive :-D 

Jeg skal nok melde tilbage når jeg har fået det endelige svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.