Hvornår blev i gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2015

lineog4

1. Barn på p-piller

2. Og 3. Barn i første forsøg

4. Barn på p-piller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg svaret under 6 måneder.  

Jeg bliv gravid med vores datter  i tredje cyklus (det vil sige på den 3 månede) 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Krydserfingre

Her tog det 9 mdr at blive gravid - men det var udenfor livmoderen så blev akut opereret i sidste måned Nu er vi i 11 måned og jeg har testdag på mandag  

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Trunze

Fra vi tog beslutningen om at lave baby og til jeg testede positiv gik der 3 UGER! 

Det kan nok være at vi begge to var noget overraskede da vi stod der med en positiv test! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg har svaret ''over 6 måneder''. Her tog det 7 måneder.  Dog blev jeg gravid i 4. cyklus. Jeg har meget uregelmæssige og ind imellem meget lange cyklusser. Blyp blev til omtrent på CD 60 faktisk... Så på trods af åbenlyse problemer der, er det faktisk gået ret hurtigt alligevel.  Nu er jeg ca. 8+0.  

Anmeld Citér

1. oktober 2015

SB10

Krydserfingre skriver:

Her tog det 9 mdr at blive gravid - men det var udenfor livmoderen så blev akut opereret i sidste måned Nu er vi i 11 måned og jeg har testdag på mandag  

Ih hvor spændende! Jeg krydser alt hvad jeg har for dig 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Rsa

SB10 skriver:

Bare af nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor længe der gik, fra i stoppede med prævention og til at i blev gravide. 

som mange andre har skrevet om, har det her været forskelligt med børnene. min ældste på 13 år blev ikke bevidst lavet og han har en anden far end min yngste - han tog 2 måneder at lave!

nr.2 tog et år og pt. har vi været igang med at lave nr.3 i 23 måneder uden held....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.