Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare af nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor længe der gik, fra i stoppede med prævention og til at i blev gravide.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her gik der 3 måneder til jeg havde en svag positiv test i hånden, den er dog endt i en spontan abort kort efter.
Med min store datter gik der 2 år...
Med den mindste gik der 1½ år...
Tredje gang gik der, 9 måneder, men fik en SA... Men i alt har vi forsøgt i snart 14 måneder nu....
SB10 skriver: Bare af nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor længe der gik, fra i stoppede med prævention og til at i blev gravide.
har svaret over et år. Da det tog 16 mdr med nr 3.
dog er de første to begge lavet i første forsøg.
Zicla skriver: Med min store datter gik der 2 år... Med den mindste gik der 1½ år... Tredje gang gik der, 9 måneder, men fik en SA... Men i alt har vi forsøgt i snart 14 måneder nu....
Ih, det var da også længe.
Jeg krydser fingre for at der snart lykkedes jer!
hannetheis skriver: har svaret over et år. Da det tog 16 mdr med nr 3. dog er de første to begge lavet i første forsøg.
Sådan! Det var da også bare ønske scenariet med de første to
Anonym skriver: Her gik der 3 måneder til jeg havde en svag positiv test i hånden, den er dog endt i en spontan abort kort efter.
Det er jeg ked af at høre.
Hvor længe siden skete det? Og har der måske været held siden?
SB10 skriver: Det er jeg ked af at høre. Hvor længe siden skete det? Og har der måske været held siden?
En lille måneds tid siden det blev konstateret og nej desværre, venter stadig på at kroppen udstøder aborten
Anonym skriver: En lille måneds tid siden det blev konstateret og nej desværre, venter stadig på at kroppen udstøder aborten
Åh
Jeg krydser alt hvad jeg har, og sender "frugtbare tanker" i din retning. Håber snart at der sker noget godt for dig!
SB10 skriver: Åh Jeg krydser alt hvad jeg har, og sender "frugtbare tanker" i din retning. Håber snart at der sker noget godt for dig!
Tusind tak håber også virkelig der meget snart sker noget positivt i den retning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128