overspilning fra bånd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

linemus

Jeg har gjort det for nogle år siden. Jeg brugte en walkman, som jeg satte til computeren, og mens jeg afspillede, optog computeren. Det var et simpelt lydprogram i windows. Så kunne jeg redigere bagefter og dele op i numre, så man kan skifte nr. på cd'en, og så brændte jeg det på en cd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

tumle81

Er der nogen der ved hvordan man gør med VHS fra DVD??

Knus Kathrina

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er bare et aj, det ville være så fedt hvis det kunne lade sig gøre

Jeg har lige snakket med ham, fordi han skulle have rykket en aftale  Så jeg skal ned til ham den 29. sept. Og han ville gerne ordne dit bånd og han vil ikke have andet for det, end at han måtte beholde en kopi af historien 

OG han har mine bånd færdig

Anmeld

18. september 2009

trunte89

Zafir skriver:

Jeg har lige snakket med ham, fordi han skulle have rykket en aftale  Så jeg skal ned til ham den 29. sept. Og han ville gerne ordne dit bånd og han vil ikke have andet for det, end at han måtte beholde en kopi af historien 

Du må endelig sige til hvis han får lyst at ordne et til

Har et gammelt julebånd med julle, tulle og snip som jeg rigtig gerne vil have over på cd, så min datter kan vokse op med det som jeg er.

Anmeld

18. september 2009

Moderator

trunte89 skriver:

Du må endelig sige til hvis han får lyst at ordne et til

Har et gammelt julebånd med julle, tulle og snip som jeg rigtig gerne vil have over på cd, så min datter kan vokse op med det som jeg er.

Jeg tror jeg hører ham om han ikke skal lave sig en lille bizz med det For det lader til at der er mange der gerne vil have overspillet

Jeg forhører ham og vender tilbage, når jeg har været på besøg.

Anmeld

18. september 2009

trunte89

Zafir skriver:

Jeg tror jeg hører ham om han ikke skal lave sig en lille bizz med det For det lader til at der er mange der gerne vil have overspillet

Jeg forhører ham og vender tilbage, når jeg har været på besøg.

ja, det ku være

Mange tak.

Anmeld

18. september 2009

oo

Zafir skriver:

juuhuuuu! jeg er VILDT glad lige nu  hvordan skal vi gøre så? skal jeg sende mit bånd til dig plus en cd eller hvordan?

selvfølgelig må han beholde en kopi, det er en djævelsk god historie

Anmeld

18. september 2009

Moderator

juuhuuuu! jeg er VILDT glad lige nu  hvordan skal vi gøre så? skal jeg sende mit bånd til dig plus en cd eller hvordan?

selvfølgelig må han beholde en kopi, det er en djævelsk god historie

Ja, det er en god idé... 

Jeg sender dig lige en pb med min adresse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.