Bil ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

SofiaMik

Sad i begge så foran ? Eller hvordan for syns da ikk det rart at begge børn skal sidde alene bagi slet ikk når den lille bliver født 

Ja men har også haft en lille voksen bagi og det er altså ret ubekvemt. Vi har nu en bagudvendt. En forudvendt og en selepude på bagsædet. Vi har også prøvet den bagudvendt, den forudvendte i midten og den voksne ved døren, som var lidt mere bekvemt.

Men allerhelst vil vi ikke have børn på forsædet. Da det jo er den farligste plads ibilen.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Tullefreja

SofiaMik skriver:

Ja men har også haft en lille voksen bagi og det er altså ret ubekvemt. Vi har nu en bagudvendt. En forudvendt og en selepude på bagsædet. Vi har også prøvet den bagudvendt, den forudvendte i midten og den voksne ved døren, som var lidt mere bekvemt.

Men allerhelst vil vi ikke have børn på forsædet. Da det jo er den farligste plads ibilen.  

Vores store datter sidder stadig i autostol da hun er lille af sin alder så det bliver nok meget klemt bagi 

Anmeld Citér

30. september 2015

gokkelok

Janey skriver:

Vi har prøvekørt den for nylig, og jeg synes, den virker meget rummelig, men jeg tror nu, jeg ville prøve at sætte to stole i den og se, om I føler jer klemte i midten. 

Der er ingen grund til at vælge en Superb frem for en Octavia pga. pladsen på bagsæden, som andre foreslår. Octavia er 1814 mm bred, og Superb er 1864, så der er en forskel på 5 cm, men samtidig er Superb så også omkring kr. 70.000, og det synes jeg personligt er meget at betale for 5 cm på bagsædet.

5? Nu har jeg ikke tjekket om tallene er korrekt, men jeg får det til 50 cm 

ej, vi har en superb, og vi prøvede også en Octavia. Vi valgte superb pga. benplads og bagagerum, men hvis det ikke er vigtigt, så ville jeg vælge Octavia for at spare de mange penge 

Anmeld Citér

30. september 2015

Janey

Profilbillede for Janey
gokkelok skriver:

5? Nu har jeg ikke tjekket om tallene er korrekt, men jeg får det til 50 cm 

ej, vi har en superb, og vi prøvede også en Octavia. Vi valgte superb pga. benplads og bagagerum, men hvis det ikke er vigtigt, så ville jeg vælge Octavia for at spare de mange penge 

Nu er målene jo i mm og ikke cm. Der er 50 mm i forskel på bilerne, og det svarer til 5 cm. Hvis målene var i cm, ville bilerne jo være omkring 18 m brede og det er da noget af nogle brede biler, som jeg ikke tror, der er plads til på ret mange veje .

Anmeld Citér

30. september 2015

gokkelok

Janey skriver:

Nu er målene jo i mm og ikke cm. Der er 50 mm i forskel på bilerne, og det svarer til 5 cm. Hvis målene var i cm, ville bilerne jo være omkring 18 m brede og det er da noget af nogle brede biler, som jeg ikke tror, der er plads til på ret mange veje .

Åh Gud �� 

hihi, jeg giver ammehjerne skylden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.