Bil ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
14 svar
2 synes godt om
28. september 2015

Tullefreja

Vi venter lille søster til december så vi skal ud og have ny bil vi har i forvejen en skoda felicia gammel men god bil dog for lille når vi skal have en lille baby men vi har kigget på skoda Octavia men er der nogen af jer der har den bil som har to autostole bagi hvor i ku sidde i midten ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

God-mor

Tullefreja skriver:

Vi venter lille søster til december så vi skal ud og have ny bil vi har i forvejen en skoda felicia gammel men god bil dog for lille når vi skal have en lille baby men vi har kigget på skoda Octavia men er der nogen af jer der har den bil som har to autostole bagi hvor i ku sidde i midten ? 

Der kan sagtens sidde 1 i midten i den. 

Anmeld Citér

28. september 2015

De3Guldklumper

Tullefreja skriver:

Vi har en Citröen C4 grand picasso. Den har 3 reelle sæder i bag og man bliver derfor ikke klemt mellem autostolene..

Af disse biler kan nævnes: Touran, S-max, berlingo, partner, Sahran, peugeot 5008 og mange andre.

Vil i gerne have en st. car så tror jeg i skal forvente at i vil blive lidt klemt. Men Superb skulle være rimelig bred..

Anmeld Citér

28. september 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vælg en Superb i stedet for en Octavia.

Anmeld Citér

29. september 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har prøvekørt den for nylig, og jeg synes, den virker meget rummelig, men jeg tror nu, jeg ville prøve at sætte to stole i den og se, om I føler jer klemte i midten. 

Der er ingen grund til at vælge en Superb frem for en Octavia pga. pladsen på bagsæden, som andre foreslår. Octavia er 1814 mm bred, og Superb er 1864, så der er en forskel på 5 cm, men samtidig er Superb så også omkring kr. 70.000, og det synes jeg personligt er meget at betale for 5 cm på bagsædet.

Anmeld Citér

29. september 2015

SofiaMik

Vi har og det er altså ikke så rart at sidde mellem stolene. Man kan tage stolene ud af isofixen/sætte stolene lidt yderligt og så kan der være en ekstra lille stol/selepude, men det er ikke til voksne (store) mennesker! 

Anmeld Citér

29. september 2015

Tullefreja

Janey skriver:

Vi har prøvekørt den for nylig, og jeg synes, den virker meget rummelig, men jeg tror nu, jeg ville prøve at sætte to stole i den og se, om I føler jer klemte i midten. 

Der er ingen grund til at vælge en Superb frem for en Octavia pga. pladsen på bagsæden, som andre foreslår. Octavia er 1814 mm bred, og Superb er 1864, så der er en forskel på 5 cm, men samtidig er Superb så også omkring kr. 70.000, og det synes jeg personligt er meget at betale for 5 cm på bagsædet.

Min svigerfar har en Octavia så vi må som du siger prøve at sætte min datters autostol i og så den lilles i os og så se om man kan sidde i midten 

Anmeld Citér

29. september 2015

Tullefreja

SofiaMik skriver:

Vi har og det er altså ikke så rart at sidde mellem stolene. Man kan tage stolene ud af isofixen/sætte stolene lidt yderligt og så kan der være en ekstra lille stol/selepude, men det er ikke til voksne (store) mennesker! 

Sad i begge så foran ? Eller hvordan for syns da ikk det rart at begge børn skal sidde alene bagi slet ikk når den lille bliver født 

Anmeld Citér

29. september 2015

2babygirls

Tullefreja skriver:

Nu ved jeg ikke hvor bred om numsen du er, men jeg kunne godt klemme mig ind mellem to autostole, der havde str 1 og 2, i vores Golf 5 (senere en Golf 6)

Men ellers så sad vores piger selv bag i bilen, når den mindste ikke græd. Tit kunne jeg nøjes med at holde hende i hånden.

Så mon ikke Octavia er en perfekt str?

Anmeld Citér

29. september 2015

Tullefreja

2babygirls skriver:

Nu ved jeg ikke hvor bred om numsen du er, men jeg kunne godt klemme mig ind mellem to autostole, der havde str 1 og 2, i vores Golf 5 (senere en Golf 6)

Men ellers så sad vores piger selv bag i bilen, når den mindste ikke græd. Tit kunne jeg nøjes med at holde hende i hånden.

Så mon ikke Octavia er en perfekt str?

Vil se siger jeg pæn bedrøvet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.