Reperation af flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes ik det lyder til at være lavet ordenligt!

Når over stoffet er syet sammen med foret, så er der jo små huller hele vejen igennem, hvilket betyder at stoffet hurtiger ka blive vådt hele vejen igennem.

Jeg ville tage et billede af rep og sende ind, med en klage.

Hvor gammel er dragten? Vh stine

Er sikker på de mener dragten er lavet ok. Et er som sagt, at syningerne ikke er lavet særligt pænt men syntes det virker meget uprofessionelt at sy det på den måde. Altså inderstoffet klumper jo sammen nu , og ja som du siger er tætheden nok heller ikke for god.

ved bare ikke om jeg er " sart " trods alt en dragt til 800-1000 kr.

den er under 2 år gammel ( men kun brugt sidste år ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Hvis kundeservice ikke har været i orden og de ikke er til at tale med: Læg det på deres facebook side og spørg om det er deres normale måde at håndtere reparation på. Så skulle du nok få en respons. Det er muligvis en stramtandet måde at håndtere det på men jeg ville ikke finde mig i en reparation der ikke er i orden. Det skal se ordentligt ud når det er en flyverdragt til så mange penge.

Jeg har aldrig oplevet så dårlig kundeservice men har fået besked i mail derfra at min tollerance er lav ja det skulle jeg måske overveje . 

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis de ikke har en dragt at bytte med i samme farve, kan det jo være svært at gøre noget på nuværende tidspunkt, når den allerede er syet dårligt. Kan du ikke få pengene retur? Det vil jeg mene at du skal have når reparationen ikke er god nok.

Men som sagt - ring til forbrugerrådet.

Hun tilbød fra start at sende mig en ny, så blev jeg tilbudt en i anden farve ( hvilket jeg ikke ønsker ) så ville hun sende en ny i samme farve. Så skulle mine til syerske som den så kom. Og nu er den så kommet retur og med et ikke særligt pænt stykke arbejde og lavet så inderfoer & yderstoffet er syet sammen . Hvilket jeg ikke syntes er ok ???  har sendt en mail at hun skal ringe mig op

Anmeld Citér

27. september 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Spørger lige herinde igen !!

jeg har haft en flyverdragt sendt ind , da den var gået op i reflekserne på det ene ben.

nu har jeg så fået den retur og må sige at det arbejde virkelig ikke er lavet særligt pænt !!

et er syningerne ikke ser pæne ud men det er bare syet igen , stof & inder foer så det nu sidder fast i benet .. 

er det okay at aflevere sådan et stykke arbejde ???? 

Kontakt dem via Facebook og fortæl om din oplevelse.

Jeg købte en overall på Deres lagersalg hvor tryk knapperne var monster slappe, og fik gode råd, samt en flyverdragt hvor stroppen var blevet væk, der sendte de nye til mig, samt Børne klistermærker og tatoveringer 

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Kontakt dem via Facebook og fortæl om din oplevelse.

Jeg købte en overall på Deres lagersalg hvor tryk knapperne var monster slappe, og fik gode råd, samt en flyverdragt hvor stroppen var blevet væk, der sendte de nye til mig, samt Børne klistermærker og tatoveringer 

Jeg har nu kontaktet en anden via mail. Har virkelig aldrig oplevet så dårlig kundeservice. Har mailet i 14 dage hvor jeg har måtte svare på de samme spørgsmål igen & igen. Og hvor der ikke blev svaret på mine spørgsmål vedr forsendelse . Deres tlf nr virker ikke så kan ikke ringe til dem, ville jo være meget nemmere. Er simpelthen efterhånden lidt pænt pigesur 

Anmeld Citér

27. september 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Hun tilbød fra start at sende mig en ny, så blev jeg tilbudt en i anden farve ( hvilket jeg ikke ønsker ) så ville hun sende en ny i samme farve. Så skulle mine til syerske som den så kom. Og nu er den så kommet retur og med et ikke særligt pænt stykke arbejde og lavet så inderfoer & yderstoffet er syet sammen . Hvilket jeg ikke syntes er ok ???  har sendt en mail at hun skal ringe mig op

Du skulle nok bare have taget imod den nye flyverdragt. 

Jeg er ikke nogen stor syerske, men det lyder ikke som nogen nem opgave at sy reflekser fast uden at sy igennem til foret - medmindre man syer meget flot i hånden. 

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

Du skulle nok bare have taget imod den nye flyverdragt. 

Jeg er ikke nogen stor syerske, men det lyder ikke som nogen nem opgave at sy reflekser fast uden at sy igennem til foret - medmindre man syer meget flot i hånden. 

Nej for købte kun dragten pga farven og den farve som hun tilbød bryder jeg mig ikke om. Og så vil jeg nu ikke sige ja . Jeg har ( mig bekendt ) ret til en ny tilsvarende eller penge retur . Hvis varen ikke kan laves . Ved det er en svær opgave men eftersom det skulle være deres syerske , må man da formode personen kan lave den korrekt . Ellers må de jo sige det ikke er muligt ??

Anmeld Citér

28. september 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Nej for købte kun dragten pga farven og den farve som hun tilbød bryder jeg mig ikke om. Og så vil jeg nu ikke sige ja . Jeg har ( mig bekendt ) ret til en ny tilsvarende eller penge retur . Hvis varen ikke kan laves . Ved det er en svær opgave men eftersom det skulle være deres syerske , må man da formode personen kan lave den korrekt . Ellers må de jo sige det ikke er muligt ??

Det havde nu nok været nemmere med en ny flyverdragt - for alle parter. 

Du havde kunnet videresælge en ny flyverdragt og købe en anden i en ønsket farve, og forretningen havde ikke skulle bruge så meget tid på projektet. 

Hvis jeg husker korrekt, var farven undgået? De kan jo ikke trylle. 

Jeg synes faktisk, at du gør sagen unødigt kompliceret. Men prøv at ringe til forbrugerklagenævnet og hør deres vurdering. 

Anmeld Citér

28. september 2015

ErDetSnartNU

Jeg kan godt forstå at det er en træls situation for dig med så mange mails og halvdårlig kommunikation- men der er trods alt tale om en 2 år gammel dragt som de endda har tilbudt at erstatte med en ny - at farven så er udgået er jo ikke deres skyld og som Line siger så kan de jo ikke trylle. 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det havde nu nok været nemmere med en ny flyverdragt - for alle parter. 

Du havde kunnet videresælge en ny flyverdragt og købe en anden i en ønsket farve, og forretningen havde ikke skulle bruge så meget tid på projektet. 

Hvis jeg husker korrekt, var farven undgået? De kan jo ikke trylle. 

Jeg synes faktisk, at du gør sagen unødigt kompliceret. Men prøv at ringe til forbrugerklagenævnet og hør deres vurdering. 

Ja det havde nok været nemmere. Men troede jo faktisk de ville lave den. Ordenligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.