Reperation af flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
19 svar
4 synes godt om
27. september 2015

Anonym trådstarter

Spørger lige herinde igen !!

jeg har haft en flyverdragt sendt ind , da den var gået op i reflekserne på det ene ben.

nu har jeg så fået den retur og må sige at det arbejde virkelig ikke er lavet særligt pænt !!

et er syningerne ikke ser pæne ud men det er bare syet igen , stof & inder foer så det nu sidder fast i benet .. 

er det okay at aflevere sådan et stykke arbejde ???? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

Anonym trådstarter

Ingen bud ?? Er simpelthen så skuffet, en dragt til 800-1000 kr 

Anmeld Citér

27. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det vil jeg personligt ikke mene, nej.

tag evt et billed og send ind til selve producenten. Hør ad om det virkelig kan passe at en rep skal se sådan ud. 

Nu ved jeg ikke hvilken flyverdragt der er tale om, men mange firmaer vil ikke have deres ry plettet, så bytter de hellere end gerne(har vi selv oplevet nogle gange, en gang endda uden kvittering).

men ellers er mit andet råd at lade det ligge og aldrig køb igennem det sted og den type flyverdragt igen. For så må der jo være noget galt med endten stedet eller mærket siden der skal være de problemer. Så køb en ny et andet sted og glem det og få fred i sindet

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det vil jeg personligt ikke mene, nej.

tag evt et billed og send ind til selve producenten. Hør ad om det virkelig kan passe at en rep skal se sådan ud. 

Nu ved jeg ikke hvilken flyverdragt der er tale om, men mange firmaer vil ikke have deres ry plettet, så bytter de hellere end gerne(har vi selv oplevet nogle gange, en gang endda uden kvittering).

men ellers er mit andet råd at lade det ligge og aldrig køb igennem det sted og den type flyverdragt igen. For så må der jo være noget galt med endten stedet eller mærket siden der skal være de problemer. Så køb en ny et andet sted og glem det og få fred i sindet

Dragten er købt på deres egen hjemmeside ( ej sikke lej ) og har seriøst ALDRIG oplevet så dårlig service  ja kunne lade det ligge men ærligt det er en dragt til mange penge .. Så bliver godt nok skuffet !!! Syntes det er under alt kritik 

Anmeld Citér

27. september 2015

GrønStjerne

Hvis kundeservice ikke har været i orden og de ikke er til at tale med: Læg det på deres facebook side og spørg om det er deres normale måde at håndtere reparation på. Så skulle du nok få en respons. Det er muligvis en stramtandet måde at håndtere det på men jeg ville ikke finde mig i en reparation der ikke er i orden. Det skal se ordentligt ud når det er en flyverdragt til så mange penge.

Anmeld Citér

27. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Dragten er købt på deres egen hjemmeside ( ej sikke lej ) og har seriøst ALDRIG oplevet så dårlig service  ja kunne lade det ligge men ærligt det er en dragt til mange penge .. Så bliver godt nok skuffet !!! Syntes det er under alt kritik 

Ja det kan jeg godt se. 

Skriv til dem og vedhæft billed. Skriv at du ikke er tilfreds. 

Alt efter hvad udfaldet bliver, så skriv ærligt at du aldrig har oplevet lignende. At normalt vil firmaer gerne have et godt ry, men det vil de åbenbart ikke. De er åbenbart højt hævet over kunderne. Og hvad ville de være uden kunder? Ingenting. Vi er jo forbrugerne. Markedet er heldigvis stort, så er det ikke iorden det ene sted kan man heldigvis gå andre steder hen. De er jo åbenbart uafhængige af kunderne siden de kan lade sådan en sag gå sådan. Andre firmaer ville være afhængige af ikke at tabe for mange kunder. De skal huske på at dårlig omtale oftest rækker længere end det positive. 

Ja jeg ville nok få alt råddent ud og sent og så gå hen og købe en anden, altså i tilfælde at de afviser klagen af reparationen. 

Anmeld Citér

27. september 2015

modesty

Anonym skriver:

Varen skal være lige så pæn som før skaden eller du skal have en ny. Så det er ikke god nok service du har fået.

Ring evt. til forbrugerrådet, de plejer at være gode at snakke med. 

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

Varen skal være lige så pæn som før skaden eller du skal have en ny. Så det er ikke god nok service du har fået.

Ring evt. til forbrugerrådet, de plejer at være gode at snakke med. 

Så at sy foret fast er vel ikke som ny ?? Som sagt ,et er syningerne som ikke er de pæneste , men i at foret er syet fast gør jo at inderfoet klumper sammen.

de har ikke en dragt at bytte med i samme farve. 

Anmeld Citér

27. september 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes ik det lyder til at være lavet ordenligt!

Når over stoffet er syet sammen med foret, så er der jo små huller hele vejen igennem, hvilket betyder at stoffet hurtiger ka blive vådt hele vejen igennem.

Jeg ville tage et billede af rep og sende ind, med en klage.

Hvor gammel er dragten? Vh stine

Anmeld Citér

27. september 2015

modesty

Anonym skriver:

Så at sy foret fast er vel ikke som ny ?? Som sagt ,et er syningerne som ikke er de pæneste , men i at foret er syet fast gør jo at inderfoet klumper sammen.

de har ikke en dragt at bytte med i samme farve. 

Hvis de ikke har en dragt at bytte med i samme farve, kan det jo være svært at gøre noget på nuværende tidspunkt, når den allerede er syet dårligt. Kan du ikke få pengene retur? Det vil jeg mene at du skal have når reparationen ikke er god nok.

Men som sagt - ring til forbrugerrådet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.