Er det en mulighed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Den skal bare være i tilsvarende stand. Så er mærket eller kvaliteten bag mærker kontra årene på bagen nogenlunde svarende til den I har, så skift.

Ellers vil jeg anbefale jer at (gennem mægler måske) at kontakte køber og høre ad hvad de foretrækker.

vi har netop købt hus. Og ret klichéagtigt gik komfuret i stykker. Hun valgte at købe et spritnyt til os. Men havde vi selv skulle vælge ville vi hellere have pengene afregnet og så købt et nyt selv. Mest fordi vores datter skruer på knapperne, så vi havde talt om et hvor man kan trykke dem ind. Men det er nyt(og billigt, men hvad fanden)

Er det brugte ikke muligt, tilbyder vi også de får penge refunderet og de selv kan købe et andet, og bælge hvilken. 

Maskinen levede på lånt tid så de kunne risikere den var gået i stykker dagen efter overtagelse, så her ville de få en brugt men syadig i bedre stand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Er det brugte ikke muligt, tilbyder vi også de får penge refunderet og de selv kan købe et andet, og bælge hvilken. 

Maskinen levede på lånt tid så de kunne risikere den var gået i stykker dagen efter overtagelse, så her ville de få en brugt men syadig i bedre stand 

Så synes jeg I skal skifte den ud. Så kan de til den tid købe en de selv ønsker og det samme kan I nu 

... Og mægler ved jo ikke at I bare har flyttet den fra det nye. Det kan jo sagtens være en I har købt brugt

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Så synes jeg I skal skifte den ud. Så kan de til den tid købe en de selv ønsker og det samme kan I nu 

... Og mægler ved jo ikke at I bare har flyttet den fra det nye. Det kan jo sagtens være en I har købt brugt

God ide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.