MrsB skriver:
Her arbejder far ude 14 dage, hjemme 14 dage..
XD nogle gange glæder jeg mig lidt til at han tager afsted igen, efter sådan 14 dage fuldtids hjemme.. Haha
men vi har storebror på 2,10 og lillesøster på 13 måneder - så oveni er de næsten pseudoer...
Men det skal nok gå, det er sundt at undvære hinanden lidt..
Et par gode råd: anskaf kravlegård, strækvikle og muligvis en hængevugge i stuen der er uden for søskendes rækkevidde..
På parforholdsfronten skal i fra start ligge MEGET klare regler.
- Dette var min mands drømmejob, og han måtte sige ja, på den betingelse at han forstod hvor hårdt det også ville blive for mig..
Forstået på den måde, at han selvfølgelig er træt når han kommer hjem fra 10-12 timers job hver dag i 2 uger, men jeg er mindst lige så træt, for mens han bare skal koncentrere sig om job og sove. Ja så er jeg på 100% her hjemme, med ALT andet. (Jeg har studie også).
Vi har lovet hinanden at være gode til nærhed mens han er hjemme, så vi er tanket op til at undvære hinanden.
Min mand får 1-2 dage til at lande og få sovet ud, men så forventer jeg at han derefter deltager i hverdagen igen. - og generelt at han ordner ting, nu han er hjemme i 14 dage. Så han ikke bare forsumper foran computeren...
Er sikker på at de 14 dage hjemme med ungerne kommer til at gå super, og man lære at jonglere med alle de praktiske ting, samt stadig være en nærværende mor. Der hvor tingene kan gå lidt skævt, er når far kommer hjem.
så husk at stemme jeres forventninger overens..
Held og lykke med det
Man kan nemt ha en masse forventninger / ønsker og hvis han så ik lever op til det