Hvad skal jeg tro???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Mjlf89

Hej 

Jeg kunne heller ikke vente med at teste, så jeg brugte også en valmed-test. Jeg var ude for det samme som dig. Testen var svagt positiv ca en times tid efter. Jeg testede igen dagen efter. Den var negativ. Men den blev også svagt positiv efter nogle timer. Jeg ventede så til testdagen kom, og der viste den svagt positiv inden for nogle få minutter. 2 dage efter testede jeg igen, og der var den med sikkerhed positiv. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Aliceinwonderland

Hej 

Jeg kunne heller ikke vente med at teste, så jeg brugte også en valmed-test. Jeg var ude for det samme som dig. Testen var svagt positiv ca en times tid efter. Jeg testede igen dagen efter. Den var negativ. Men den blev også svagt positiv efter nogle timer. Jeg ventede så til testdagen kom, og der viste den svagt positiv inden for nogle få minutter. 2 dage efter testede jeg igen, og der var den med sikkerhed positiv. Jeg krydser fingre for dig

Uuh! Hvor spændende! Havde du nogen form for symptomer? jeg har niv og jag, hovedpine, træthed - sover hele dagen-, meget vandigt udflåd og i dag har jeg så fået hårde bryster inden bagved brystvorten

Nu tør jeg godt bevare håbet! Tak for dit svar

PS. Fedt profilnavn! Hehe

Anmeld Citér

28. september 2015

Mjlf89

Aliceinwonderland skriver:

Uuh! Hvor spændende! Havde du nogen form for symptomer? jeg har niv og jag, hovedpine, træthed - sover hele dagen-, meget vandigt udflåd og i dag har jeg så fået hårde bryster inden bagved brystvorten

Nu tør jeg godt bevare håbet! Tak for dit svar

PS. Fedt profilnavn! Hehe

Jeg havde kun haft ondt i maven - lignende mens smerter. Ellers ingen symptomer. Men det jo også meget individuelt. Du må nok have tålmodighed og vente til testdagen, selvom det er svært 

Anmeld Citér

28. september 2015

Mjlf89

Mjlf89 skriver:

Jeg havde kun haft ondt i maven - lignende mens smerter. Ellers ingen symptomer. Men det jo også meget individuelt. Du må nok have tålmodighed og vente til testdagen, selvom det er svært 

Haha, ser først det med profilnavnet nu Det er faktisk et "j" og ikke et "i". Men det ligner godt nok meget, at der står "MILF" 

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

Haha, ser først det med profilnavnet nu Det er faktisk et "j" og ikke et "i". Men det ligner godt nok meget, at der står "MILF" 

Haha. Ja det ligner det meget  

Jeg må bide ventetiden i mig, der er ikke andet for. Men rart at vide løbet ikke er kørt  

Anmeld Citér

28. september 2015

Krydserfingre

Jeg tog en test på sen-aften-urin i lørdags og den blev Positiv ca efter 30min-1 time så jeg er virkelig spændt! Men tog ovirelle (ægløsnings sprøjte D. 20) så er bange for det er den der er rester af men man har da lov at håbe  

Jeg har testdag på mandag  er træt, har kvalme og øget udflåd. Er faktisk ret spændt.  Har lyst til at tage en ny, haha

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

Krydserfingre skriver:

Jeg tog en test på sen-aften-urin i lørdags og den blev Positiv ca efter 30min-1 time så jeg er virkelig spændt! Men tog ovirelle (ægløsnings sprøjte D. 20) så er bange for det er den der er rester af men man har da lov at håbe  

Jeg har testdag på mandag  er træt, har kvalme og øget udflåd. Er faktisk ret spændt.  Har lyst til at tage en ny, haha

Uh, spændende!  

Ja, det kribler også i mine fingrer efter at tage en ny, men får nok ikke noget ud af det. Må bare være tålmodig

Krydser fingrer for det lykkes for os begge 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

o1Mutte

Hvordan gik det hele? 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

MorTilN

Ikke for at ødelægge din spirende glæde men jeg oplevede at teste ultra svagt positiv inden for tid (stregen kom inden for 1 min men fik først rigtig  farve i 2 minutter efter tid) testede med valmet på morgen urin. 2 dage efter var den negativ og har været det siden.

Min læge siger at jeg har været gravid og har haft fanget en meget tidlig spontan abort/biokemisk abort.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Aliceinwonderland

Der var desværre ikke noget :-( 

Min læge tror det har været en bio. Super øv! Men vi må bare op på hesten igen/under dynerne ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.