Hvad skal jeg tro???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Aliceinwonderland

Har du taget en ny test? ☺

Ja, tog en her i eftermiddags - negativ 

Åh, hvor er jeg dog forvirret! 

Stadig øget og meget vandigt udflåd, sitren i mave og underliv og i dag en ekstrem trang til pandekager (men de smager jo også dejligt hehe) 

Er bange for min krop leger med mig  :-(

Tester igen på testdag, og så får jeg lige lægen til at tage en blodprøve :-D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Aliceinwonderland

A. Nonymsen skriver:

Har også testet positivt efter tid, kiggede en time efter ca... Har været gravid begge gange

Uuuh! Spændende! Oplevelse du at de efterfølgende tests var negative? Eller forblev de positive? Og hvilket mærke brugte du? Hvis du kan huske det :-D 

Anmeld Citér

28. september 2015

A. Nonymsen

Aliceinwonderland skriver:

Uuuh! Spændende! Oplevelse du at de efterfølgende tests var negative? Eller forblev de positive? Og hvilket mærke brugte du? Hvis du kan huske det :-D 

Jeg brugte valmed... Nej de efterfølgende var dog ikke negative... Jeg testede tidligt og den blev svagt positiv efter tid, to dage efter blev den også først positiv efter tid, dig tydeligere end den første... Også begyndte stregerne at komme inden for tid

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

A. Nonymsen skriver:

Jeg brugte valmed... Nej de efterfølgende var dog ikke negative... Jeg testede tidligt og den blev svagt positiv efter tid, to dage efter blev den også først positiv efter tid, dig tydeligere end den første... Også begyndte stregerne at komme inden for tid

Okay, det er også valmed jeg bruger :-)

Nå, der er ikke andet for end at se tiden an og blive ved at teste. Så krydser jeg for mens udebliver :-D 

Anmeld Citér

28. september 2015

CutieKiwi

Okay, det er også valmed jeg bruger :-)

Nå, der er ikke andet for end at se tiden an og blive ved at teste. Så krydser jeg for mens udebliver :-D 

Hej du.

Ikke for at sætte skår i glæden, men valmed tests er "kendt" for at lave skyggestreger når de aflæses efter så lang tid. En valmed tog selv r*ven på mig for 6 år siden

Krydser fingre for at testen ikke pjatter denne gang og at du har en lille spire i maven

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

CutieKiwi skriver:

Hej du.

Ikke for at sætte skår i glæden, men valmed tests er "kendt" for at lave skyggestreger når de aflæses efter så lang tid. En valmed tog selv r*ven på mig for 6 år siden

Krydser fingre for at testen ikke pjatter denne gang og at du har en lille spire i maven

Øv! Men er en skyggestreg også lyserød? Hvad jeg har kunne læse mig til, kan der komme en grå streg når urinen tører. Men min streg var lyserød og stadig mens testen var våd.

Har i dag også fået hårde bryster, de gør ikke ondt, men inde bag brystvorten er det som om der er en grankogle :-) men igen, det kan jo være fremprovokeret :-( 

Anmeld Citér

28. september 2015

CutieKiwi

Øv! Men er en skyggestreg også lyserød? Hvad jeg har kunne læse mig til, kan der komme en grå streg når urinen tører. Men min streg var lyserød og stadig mens testen var våd.

Har i dag også fået hårde bryster, de gør ikke ondt, men inde bag brystvorten er det som om der er en grankogle :-) men igen, det kan jo være fremprovokeret :-( 

Du har fuldstændig ret i at en skyggestreg er "grålilla"
Hvornår i din cyklus testede du?
Krydser fingre for at det ikke har været en bio

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

CutieKiwi skriver:

Du har fuldstændig ret i at en skyggestreg er "grålilla"
Hvornår i din cyklus testede du?
Krydser fingre for at det ikke har været en bio

9 dage før forventet mens, så det er jo enormt tidligt  

Anmeld Citér

28. september 2015

CutieKiwi

9 dage før forventet mens, så det er jo enormt tidligt  

Det er tidligt ja. Krydser fingre for at det ikke er en bio du har oplevet

Anmeld Citér

28. september 2015

Aliceinwonderland

CutieKiwi skriver:

Det er tidligt ja. Krydser fingre for at det ikke er en bio du har oplevet

Tusinde tak! Jeg skriver i tråden her når jeg er blevet klogere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.