Dating... ville I droppe ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2015

Morgensol

Jeg tænker at det er lige gyldigt om i er kærester eller ej. Dine følelser, din skuffelse og mistillid , ændre sig ikke om i er det eller ej.. Du får jo ikke mere tiltro til ham ved at andre fortæller at han ikke har gjort noget forkert. 

Jeg selv havde nok valgt at stoppe da det er et rigtig skidt grundlag at starter et forhold på.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Sprit25

I har jo begge brudt hinandens tillid så jeg ville personligt ikke kunne forsætte

Anmeld Citér

26. september 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
lineog4 skriver:

Jeg er måske en håbløs romantiker, men jeg er da ligeglad med om man har aftalt man er kærester eller eksklusive eller....

hvis jeg lige har mødt en mand, og er jeg forelsket så tror jeg også håbløs som jeg er, at han er den eneste ene. Mit hjerte galoppere ved tanken og jeg smiler bare jeg hører noget der minder om han navn. 

Hvis jeg er forelsket ville jeg slet ikke overveje at kysse en anden, ikke fordi det var forbudt men fordi min verden drejede dobbelt så hurtigt rundt og jeg da kun kunne kysse med min forelskelse.

Og fandt jeg ud af han havde lyst til en anden kvinde og ikke var hovedkuls forelsket i mig, ja så ville jeg da være dybt skuffet og nok ikke fortsætte - så havde han ligesom mistet det st være den eneste ene og hvorfor så gå videre?

men igen jeg er en håbløs romantiker....

Jeg er enig. Hvis man efter TRE uger har kysset med en anden OG den anden part haft sex såååå er det nok ikke just den store kærlighed - så er det dælme op af bakke fremadrettet - op på hesten igen! 

Anmeld Citér

26. september 2015

SandraXOXO

Jeg synes jeg jo ikke det lyder til i har de helt store følelser for hinanden når i ikke kan holde jer fra andre også. Kys og sex er for mig lige slemt. Men derfor kan i jo godt date videre og have det sjovt sammen i har jo ikke kendt hinanden særlig længe så i har jo ikke gjort noget galt. 

Anmeld Citér

29. september 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar, som virkelig har givet mig noget at tænke over. Jeg har indvilliget i at snakke med ham, men har endnu ikke besluttet om jeg kan gå videre og det kan blive til noget seriøst.

Vil sige, at jeg på ingen måde leder efter en undskyldning for ikke at se ham igen, for jeg er faktisk rigtig glad for ham. Og kan fornemme han har det på samme måde med mig, eftersom han de seneste dage har gjort rigtig meget for at undskylde og skrive han er vild med mig, så jeg er på ingen måde i tvivl om hans følelser for mig. Men om jeg tør blive kæreste med ham og sende ham i byen uden at have nerver på... det er jeg stadig i tvivl om.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.