Jeg har mødt en fyr på nettet jeg har set 3 gange nu, og jeg er blevet ret glad for ham. Det samme er han for mig. Vi har kendt hinanden 3 uger, ses ikke så tit da vi begge har børn.
Men... blev tidligere i dag ringet op af en veninde, der havde mødt en pige i byen der fortalte hun havde været sammen med den fyr jeg ser, altså haft sex, hun sov hjemme hos ham! Skrev straks til ham, og han har indrømmet. Han skriver han var rigtig fuld og ikke kan huske ret meget fra aftenen, heller ikke hvad pigen hed. Han skriver det slet ikke er sådan han er, og at han er rigtig ked af det.
Min umiddelbar tanke er at droppe ham. Hvordan skal jeg kunne stole på ham hvis han kan finde på sådan noget. Ville da ikke have et roligt øjeblik hvis han på et andet tidspunkt skulle i byen. Og hvad når han besøger sine veninder, kan jeg så stole på ham.
Men jeg er jo også rigtig glad for ham, og vi er jo sådan set ikke kærester, havde kun dated 2 gange på det tidspunkt. Jeg kyssede selv med en den anden dag, dog bare hurtigt, ville have sygt dårlig samvittighed hvis jeg havde haft sex med en anden.
Hende han var sammen med fik jo så af min veninde at vide at han så en anden, og hun skrev til ham fordi hun synes han var fej (hun bor på Sjælland, han i Nordjylland, så de kommer íkke til at ses igen). Han havde sagt til hende at han fortrød og at han var rigtig glad for mig. Men han har på den anden side ikke været ærlig overfor mig og fortalt det.
Helt ærligt... Hvad ville I gøre hvis I var i min situation? For jeg er SÅ meget i tvivl 
Anmeld
Citér