Influenza vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2015

Mom2

Anonym skriver:

Kunne læse mig frem til at det var en god ide at få influenza vaccine hvis man r gravid og i 2 eller 3 trimested. Jeg går i d i mit 2 trimested til november, men er det nødvendigt at få vaccinen?

Om det er en god ide eller ej, vil jeg lade være op til dig at vurdere. Jeg fik den ikke med min datter i 2012 og var ikke syg hele den vinter, trods at jeg ALTID døjer med virus i mandlerne om vinteren..

Når det så er sagt, så vent med at få den til november måned, da den er skabt til de sygdomme som kommer i januar - april og den ikke holder mere end 5 måneder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

M&J87

Anonym skriver:

Kunne læse mig frem til at det var en god ide at få influenza vaccine hvis man r gravid og i 2 eller 3 trimested. Jeg går i d i mit 2 trimested til november, men er det nødvendigt at få vaccinen?

jeg fik den sidst, efter jeg fødte i december, så var min mand syg med influenza, men baby og jeg slap. Det var virkelig dejligt!

Anmeld Citér

27. september 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg fik den ikke. Jeg blev ikke syg og heller ikke baby. Synes ærligtalt, at det er unødvendigt at vaccinere raske unge kvinder bare fordi de er gravide. Kroppen har jo også sit eget immunforsvar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.