Nakkefolds scanning og moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Ellers kan i jo nøjes med feks kun jeres forældre hvis i fik brug for støtten, nu det har ændret sig. Uanset håber jeg i finder en måde at tackle det hele på, måske noget pasning af datteren og en kæreste aften, kunne gavne hvor i kan få snakket eller afledt tankerne lidt 

Vi har snakket om en tur i biffen i weekenden hvor vi kunne være os, men nu må vi se hvad der sker. Uanset hvad vil vi fortælle om det når vi har et svar de skal jo vide hvorfor vi enden er vildt glade eller måske lidt trist.

Men vi har heldigvis fået snakket godt om det. I dag var vi begge hjemme efter vi var på hospitalet og få lavet den det biopsi, så der har vi også fået snakket godt om det. Men ellers bliver det og sø nemmere at snakke om når man har svaret så man ved om man skal forholde sig til det gode eller det dårlige. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Kløver

Anonym skriver:

Vi har snakket om en tur i biffen i weekenden hvor vi kunne være os, men nu må vi se hvad der sker. Uanset hvad vil vi fortælle om det når vi har et svar de skal jo vide hvorfor vi enden er vildt glade eller måske lidt trist.

Men vi har heldigvis fået snakket godt om det. I dag var vi begge hjemme efter vi var på hospitalet og få lavet den det biopsi, så der har vi også fået snakket godt om det. Men ellers bliver det og sø nemmere at snakke om når man har svaret så man ved om man skal forholde sig til det gode eller det dårlige. 

Lyder dejligt i kan give hinanden så meget støtte 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

En lille Update: 

Efter en, hvad der føles som, lang weekend og nok den længste dag i mit liv. Fik jeg endelig svare på prøverne i dag, lige som jeg stod og skulle ind i børnehaven og hente vores datter. 

Og da jeg så at svaret var kommet op min e-boks, gik jeg ind med en helt anden ro end jeg havde på hele gå-turen derop. 

Svaret ville jo kun komme på e-boks hvis der var godt nyt. og det var det, og det foreløbige prøver var normale og vores lille dreng har det godt. 

Anmeld Citér

28. september 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

En lille Update: 

Efter en, hvad der føles som, lang weekend og nok den længste dag i mit liv. Fik jeg endelig svare på prøverne i dag, lige som jeg stod og skulle ind i børnehaven og hente vores datter. 

Og da jeg så at svaret var kommet op min e-boks, gik jeg ind med en helt anden ro end jeg havde på hele gå-turen derop. 

Svaret ville jo kun komme på e-boks hvis der var godt nyt. og det var det, og det foreløbige prøver var normale og vores lille dreng har det godt. 

Skønt!! tillykke 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Skønt!! tillykke 

tusind tak

Hvilken lettetes 

Anmeld Citér

28. september 2015

Kløver

Anonym skriver:

En lille Update: 

Åh hvor en dejlig Update sikke dejligt at høre, stort tillykke 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Åh hvor en dejlig Update sikke dejligt at høre, stort tillykke 

Tak.
Den nyhed var også længe ventet  

Anmeld Citér

28. september 2015

tp80

Sååå dejligt at høre

Anmeld Citér

28. september 2015

female

Anonym skriver:

En lille Update: 

Stort tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.