Puuha sikke nogen dage vi har været igennem, men ikke midt nogle lange dage vi har i vente.
Jeg er anonym da vi stadig holder graviditeten hemmelig.
Men vi var i går til nakkefolds scanning, og gik derind med ideen om at vi egentlig bare skulle se hvor godt vores lille vingummibamse har det. Den var egentlig ikke så god til at ligge stille og fik også lidt hikke <3 vi fik den mål og størrelsen passede egentlig rimelig fint, min termin blev rykket fra den 4 april til den 2 april.
Men så stoppede de gode nyheder også der. Nakkenfolden var for tyk, og min blod prøver var ikke så gode
så vi fik en risikovurdering der hed 1:4
Uha, et chok det gav. men vi fik lige 5 min til lige at sunde os og snakke om hvad vi så ville.
Men det var jo ikke meget tvivl, vi ville gerne have lavet den moderkagebiopsi som kunne give os et mere sikkert svar på om der er noget galt eller ej.
Heldigvis kunne vi komme hurtigt til på den også. Vi kom til her til formiddag kl 9:15. så nu skal vi bare vente på svaret kommer. Det kan tage 3-4 hverdage, så det kan godt gå hen og blive en lang weekend. Men vi må få det bedste ud af den så vores datter ikke kan mærke vi venter på noget. Hun ved jo ikke noget endnu. Da vi ville vente til efter scanningen med at sige noget hende. men nu, nu venter vi lidt mere, så vi kender resultatet. Der er jo ikke nogen grund til at fortælle hende noget hvis det ikke bliver til mere.
puha det lettede egentlig en smule at få det hele luftet lidt. Selvom manden og jeg er gode til at tale om det.
kram kram.
Anmeld
Citér