Roselil skriver:
Jeg kan godt forstå, det sommetider kan være svært, når du er alene her. Synes faktisk det er strengt at dine svigerforældre siger sådanne ting. Den er ret typisk den der med, alle udlændinge er sådan og sådan, men selvfølgelig ikke dig, du er så sød. Folk har fordomme, men når de møder et menneske der ikke passer til fordommen, så ændrer de ikke fordommen, men gør den person til undtagelsen. Kan din mand evt. Tale med dem om, at de skal skrue lidt ned for alt det udlængingesnak når i er sammen?
Ja det kan være lidt hårdt nogle gange fordi jeg netop er alene.
en hver person der altid har haft sin famillie ved sin side. Kan aldrig sætte sig ind i den person der aldrig kendt sin famillie og eller brudt kontakten.
Og jeg behøver ikk at sig til min mand for at han kan sige det til dem netop fordi vi er åbne og så tætte. Mig og min svigerforældre. Jeg kan ikk sige noget til det når de siger noget som jeg føler det kan lyde som om jeg skal tag ansvar for andres handlinger når de bagefter siger at de ved at jeg ikk er ligesom dem. Så synes det lidt svært.
Igen vil jeg sige at min svigerfar er en fantastisk mand og ved ikk om det med vilje eller det noget han ikk selv bemærker. Men det der forskel på os to er når han oplever eller høre eller læser et sted osv om noget skidt en fra mit land har gjort så siger han det til mig og kigger på mig som om næsten at det er mig der har gjort det og siger intet araber er nærig de tror at de kan få købt noget her i dk som om de bor i rababastan og eller det er en fra dit land der har gjort dit og dat.
Når jeg oplever (egen erfaring) danske mænd og kvinder som tar røven på en og såre en og hvor de bryder fuldstændig ens Tillid. Så bliver jeg blot ked af og fortæller hvad personen har gjort mod mig selvom jeg har været mega god menneske. Jeg har aldrig sagt noget i den stil til min svigerfar alla han eller hun er jo fra dit land aldrig i mit liv. Det bliv rodet men forstår du hvad jeg mener?
Anmeld
Citér