NV skriver:
Ja som overskriften lyder, har mine forældre parproblemer... Eller retter min mor har et problem med min far, hun nægter at snakke med ham om, men tilgengæld ved jeg det... 
Min far ryger og tygger nicotinnel i smug, (især når han har det skidt, eller ikke kan magte en situation). Men det har min mor først opdaget her til morgen pga hans kvitteringer i pungen ( hun skulle finde en kvittering på en pc der skulle byttes). Vi har alle længe syntes hab lugter grimt/kemisk i perioder men ikke vidst hvorfor.
Problemet er at min mor føler han har løjet for hende og er utroligt såret, græd i tlefonen. Nu har de været gift i 26 år og så lyver han pludselig. Som hun siger har de begge røget som unge så hun ville godt kunne forstå ham hvis han gad snakke.
Ud over dette har min far igennem længere tid har nogle mærkelige køretidspunkter, (f.eks skal han pludselig i Silvan jem&fix eller anden byggemarked) men kommer ikke hjem med noget ? Min mor mistænker han har fundet en elskerinde... Men det føler jeg er helt langt ude...
Nu aner jeg ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... Skal jeg få min mor til at indse hun skal snakke med min far? Eller skal jeg tage den op med min far ?
Åh jeg hade det her!!! Min perfekte familie er truet...
Hahaaa han skal da afsted for at ryge - i smug ;-)
min far gør det sammen, selv om han godt ved at min mor ved det...
min mor synes det er pinligt - som jeg siger: lad ham da hvis han synes det er sjovt - no Big deal - jeg gider i hvert fald ikke gå op i det.... Og spørger naboerne "ved du godt at X ryger?" Så må hun svare "ja det ved jeg, og hvad har du ud af at rende med sladder?"
Så lad ham da selv om om han ryger, og bed din mor om ikke at gøre så stort et nummer ud af det... Og til familien: lad nu være med at male fanden på væggen - manden kører afsted for at få en smøg, og så længe han selv betaler den benzin han bruger og de smøger han ryger så fred være med det... Der er dæleme langt fra at ryge i smug til at finde sig en elskerinde..