Testdag 6/10/15 andre?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Spireren

Øhhh har et lille spørgsmål... det er måske lidt langt ude...

Hvis jeg nu lige har været heldig her i weekenden, men jeg stadig har en kopperspiral oppe som jeg skal have fjernet på onsdag.

Kan det lade sig gøre i realiteten at det kan nå at sætte sig fast, så det kan blive til noget efter spiralen er fjernet? Der går jo en uge før ægget sætter sig, kan jeg læse mig frem til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Dina1987

Spireren skriver:

Hvis jeg nu lige har været heldig her i weekenden, men jeg stadig har en kopperspiral oppe som jeg skal have fjernet på onsdag.

Kan det lade sig gøre i realiteten at det kan nå at sætte sig fast, så det kan blive til noget efter spiralen er fjernet? Der går jo en uge før ægget sætter sig, kan jeg læse mig frem til.

Jeg tvivler....man du kan jo selvfølgelig være heldig 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

catja

Krøllepigen skriver:

Jeg tester i på onsdag!! Har dog fundet to streger på min graviditets test, som jeg tog i morges!! Den ene kun svagt ☺ men nu må vi se!!

Hvordan gik det??

Anmeld Citér

2. oktober 2015

catja

Spireren skriver:

Tænker det er længe at de små hanner skal overleve, men måske 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

ekebiv

catja skriver:

Er der andre der skal have tiden til at gå? - eej 14 dage er længe 

Jeg har fået de børn jeg skal have men jeg er sikker på at d 6/10 er en drøngod testdag (det er min 40 års fødselsdag ��)

pøj pøj til jer alle������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.