Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre der skal have tiden til at gå? - eej 14 dage er længe
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
catja skriver: Er der andre der skal have tiden til at gå? - eej 14 dage er længe
Jeg skulle gerne have testdag den 14/10 afhængig af min cyklus selvfølgelig
Jeg skal teste den 6/10 (cirka). Det er kun anden cyklus, så ved endnu ikke om den er regelmæssig Men jeg krydser fingre og venter i spænding!
Jeg skal også
Dina1987 skriver: Jeg skal også
Uh håber det bedste - synes jeg er vildt oppustet
Frø skriver: Jeg skal teste den 6/10 (cirka). Det er kun anden cyklus, så ved endnu ikke om den er regelmæssig Men jeg krydser fingre og venter i spænding!
Vi krydser alt
catja skriver: Uh håber det bedste - synes jeg er vildt oppustet
Jeg prøver at ...."glemme det" - så jeg ikk bliver alt for skuffet ...ih det er nervepirrende !!!
Jeg glæder mig til at skulle se udfaldet i november først... omkring midt i november, men så vil det også passe perfekt hvis det skete der... man kunne vel have lov at håbe
Jeg tester D. 5! Efter hormonbehandling. Er simpelthen så spændt. Blev gravid sidste gang vi prøve hormoner så har da håb! Endte dog i en GUL og operation så jeg krydser for det er min tur!
Jeg tester i på onsdag!! Har dog fundet to streger på min graviditets test, som jeg tog i morges!! Den ene kun svagt ☺ men nu må vi se!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128