Jeg er meget overrasket, og kræver en forklaring
sagen er den at vi har solgt vores hus, da vi skal flytte til et andet. Køber har i processen været meget krævende og konstant kommet med ting og indvendinger og forsøgt at krejle sig ind.
Først pressede han meget ned i pris, og er hvad det er. Efter vi var enige ville han have en masse med, bla gardiner, inventar fra haven og et møbel, hvilket han har fået. Så var der krav om meget hurtig overtagelse hvilket vi delvist måtte gå med til, og frygter vi ikke når bla i bund med rengøring, da der bare ikke er tid nok.
Så var der krav om ting i haven, han ville have byggegodkendt på vores regning ( ting han krævede fulgte med huset!) det afviste vi dog
Derefter oplevede vi at nogle unge (som vi er meget sikre på er dem som skal bo her, da det er forældrekøb) stod og kiggede ind af vores vinduer
herefter regnede vi med at nu var alt i orden, da alle papirer osv var gået i orden, så fik vi nok de sidste par uger i fred, til at blive klar og flytte. Men nej. Købers bank ringede og ville se huset, trods lån og alt var i orden. Vi gik med til det, og brugte en fridag på det, kun en uge efter fødslen af baby. Så ringede køber til min mobil, var meget nedladende og ville have forskellige håndværkere ud, og kigge på ting de ville lave ved huset. Og havde en tid få dage efter, det kunne vi så ikke men sagde at efter 5 dage og 1 uge frem kunne vi på alle tidspunkter og alle dage, men det kunne han så ikke. Derefter flytter vi og snakkede med mægleren. Det er åbenbart helt ok og vi skal lade ham komme og se osv.
Vi kunne ikke selv finde på at stille krav og mægler siger køber et flink, og er han sikkert også, men han har overtrådt mange grænser, for os, og efter han var så nedladende har jeg slet ikke lyst til at bruge tid, vi i forvejen ikke har, til at vise ham rundt og have alle mulige håndværkere rendende, og slet ikke når det er ting, som sagtens kan vente og ikke har betydning for brugen af huset(vi blev informeret hvad de ønsker at lave om)
jeg havde forberedt, at jeg ville lave både brev og lækkert kurv, og byde dem velkommen, men har jeg slet ikke lyst til nu, og frygter at skriver jeg noget vil de bruge det imod os, feks nogle af særhederne huset har (alle huse har nogle særheder) frygter også meget hvad de siger til de ting vi tager med dom er vores, og om de vil lave vrøvl (da der har været meget af den slags) bla nogle hylder og 2 ikea skabe som jeg har fået af min mor. Frygter hvad de ser som forventeligt da de netop har forventet og krævet og er ret ked af mægleren mener det er ok køber bare kan komme, inden han overtager huset.
Troede helt ærligt at når de har købt så er det deres fra overtagelses dagen, indtil da er det vores hjem. Er jeg helt galt på den ? Er bare så svært med en nyfødt og vi har også de store børn at tage hensyn til